Forum - Recent Posts
No eks se oo jo selvä että ääni on voimaa! :D
Nipsuhuuli kirjoitti 05.10.2008 18:37: Olin pari kuukautta sitten Powerparkissa, johon tuo Mika Salo Circuitkin kuuluu. Valitettavasti kyseisenä päivänä rata oli kisakäytössä ja jouduin tyytymään sisärataan, joka oli myös hyvä, mutta sisällä käytettävät sähköautot vähän hitaita.Itseasiassa ne ulkoradan autot ovat hitaampia suhteutettuna rataan. 50% radasta saa vetää sukka syylarissa ja suoralla kerkeis riuhtasee rukkasee ku ei mennä mihkää. Toki pärisevällä on aina mukavempi ajaa kuin inisevällä.
Nipsuhuuli kirjoitti 05.10.2008 18:31:Hienoa nipsu, listassa muutama legendaarinen drifting pätkä.kirves kirjoitti 05.10.2008 16:12: Itse odotan lisää sitä samaa, mitä 1 ja 2 jo tuonut ja sen varmaan saankin. Ratoja pitäisi olla paljon enemmän, mm. Monza ja Spa, sekä kaikki muut liilööt.Jep, ratoja saisi tosiaan olla enemmän. Mun mielestä nimenomaan Monza ja Spa ovat pakollisia, sekä lisäksi Imola, Donington, Albert Park, Valencian katurata, Singaporen katurata, Monacon katurata, Macaon katurata ja Fuji Speedway.
Blaazi kirjoitti 05.10.2008 17:32: Rise Against - DronesI like.
Blaazi kirjoitti 05.10.2008 17:15: Kysele Diddiltä suoraan.Hänen kautta homma on onnistunut.
TehBigBunny kirjoitti 05.10.2008 18:35:kirves kirjoitti 05.10.2008 16:12: Itse odotan lisää sitä samaa, mitä 1 ja 2 jo tuonut ja sen varmaan saankin. Ratoja pitäisi olla paljon enemmän, mm. Monza ja Spa, sekä kaikki muut liilööt.Ei kannata odotella mitään valtavaa ratamäärää todennäköisesti samoista radoista tulee vain enemmän variaatioita. Autojakin saattaa tulla vähemmän koska jos se aikanaan vuotanut tieto pitää paikkansa niin T10 panostaa DLC puoleen.
Olin pari kuukautta sitten Powerparkissa, johon tuo Mika Salo Circuitkin kuuluu. Valitettavasti kyseisenä päivänä rata oli kisakäytössä ja jouduin tyytymään sisärataan, joka oli myös hyvä, mutta sisällä käytettävät sähköautot vähän hitaita. Lisäksi on pakko mainita, että huvipuisto radan vieressä on mun mielestä Suomen paras.
Olen muuten itse miettinyt myös FRC-karting-meetingiä. Suurin osa pelaajista asuu Pääkaupunkiseudulla tai sen lähistöllä, niin kannattaa myös miettiä VM-karting centeriä (tai joku sellainen) sekä Karti'n Clubia, jossa itse ajoin muutama vuotta sitten viikottain.
Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :D
kirves kirjoitti 05.10.2008 16:12: Itse odotan lisää sitä samaa, mitä 1 ja 2 jo tuonut ja sen varmaan saankin. Ratoja pitäisi olla paljon enemmän, mm. Monza ja Spa, sekä kaikki muut liilööt.Ei kannata odotella mitään valtavaa ratamäärää todennäköisesti samoista radoista tulee vain enemmän variaatioita. Autojakin saattaa tulla vähemmän koska jos se aikanaan vuotanut tieto pitää paikkansa niin T10 panostaa DLC puoleen.
kirves kirjoitti 05.10.2008 16:12: Itse odotan lisää sitä samaa, mitä 1 ja 2 jo tuonut ja sen varmaan saankin. Ratoja pitäisi olla paljon enemmän, mm. Monza ja Spa, sekä kaikki muut liilööt.Jep, ratoja saisi tosiaan olla enemmän. Mun mielestä nimenomaan Monza ja Spa ovat pakollisia, sekä lisäksi Imola, Donington, Albert Park, Valencian katurata, Singaporen katurata, Monacon katurata, Macaon katurata ja Fuji Speedway.
http://pics.livejournal.com/photosinensis/pic/000pgx5k/
Juuri näin.
TehBigBunny kirjoitti 05.10.2008 17:52:Samaa mieltä jänöjussin kanssaMudinski kirjoitti 05.10.2008 17:46: Minkä näistä peleleistä ottaisitte jos saisitte ilmaiseksi ?` Nhl 07, Prey, Fantastic four Rise of the silver surfer, Gears of war, Bioshock tai The Orange box...Piosokin.
Mä pistin just eilen OrankiLootan tilaukseen Play.comista hintaan 16,99
Varmaan oranssin laatikon.
Tuli muuten meileen, että kummaltakohan olisi saanut parempaa kyytiä, itse Abreulta vai sen turvamieheltä?
orange boxi of course! 5/viisi/cinco/five/etc. peliä!!! Portal FTW!!! ja muutkin on hyviä...
5523. Thin Lizzy - [Black Rose: A Rock Legend #04] Waiting for an Alibi
Mudinski kirjoitti 05.10.2008 17:46: Minkä näistä peleleistä ottaisitte jos saisitte ilmaiseksi ?` Nhl 07, Prey, Fantastic four Rise of the silver surfer, Gears of war, Bioshock tai The Orange box...Piosokin.
Minkä näistä peleleistä ottaisitte jos saisitte ilmaiseksi ?`
Nhl 07, Prey, Fantastic four Rise of the silver surfer, Gears of war, Bioshock tai The Orange box...
Rise Against - Drones
Kysele Diddiltä suoraan.
LeetPotta kirjoitti 05.10.2008 14:51: Näin vaa Martina Aitolehden ;