Forum - Recent Posts
1:23.875
Ei nyt kenellekkään mitään banneja, ollaan vaan kaikki ihmisiksi.
Onpas nispu kohtuuton :(
Sitä kannattaisi myös miettiä mitä itse tänne kiirjoittelee. Myönnän sen kyllä että usein tulee ihan turhasta väännettyä...
Anteeksi.
älkää syyttäkö pelkästää hookkista kyllä mäkin oon ollut syyllinen näihin juttuihin siis joihinkin täällä foorumissa olen aukonut päätä ja kaikkee kyl mäkin ansaitsisin bännit
hookkis112 kirjoitti 27.09.2008 18:58:Splat Number1 kirjoitti 27.09.2008 18:07:tappileipa kirjoitti 27.09.2008 17:33:Kysyn tän nyt kaikkien FRC:läisten puolesta. MIKhookkis112 kirjoitti 27.09.2008 17:13: No ootsä jotain joskus sanonu mutta se ei ollutkaan asian pointti. Sanoin vaan löytäneeni ton neetiautosta. Pilaamisesta niin sehän on hyvä asia mutta miksi myynnissä?En tiiä miks isä sen johki vaihtas...(En antais kyl : P )
Sama homma pätee myös riitoihin kuin tangoonkin... Vaaditaan kaksi.
En lähtisi Hookkista pelkästään syyttämään...
hookkis112 kirjoitti 27.09.2008 19:55: Tarkottanet varmaan mua...Oikein arvattu. Ilman sua ei olisi näitä tappeluita syntynyt. Aluksi tällaisen lapsellisen tappelun lukeminen oli ihan hauskaa "viihdettä", mutta ei tällaista jaksa lukea loputtomasti
Tarkottanet varmaan mua...
Mua alkaa vituttamaan tämä jatkuva tappeleminen, mitä tuntuu löytyvän melkein joka puolelta FRC:tä. Jos ei muu auta, niin ainahan voi pyytää Diddiä antamaan bännit eräälle henkilölle...
Splat Number1 kirjoitti 27.09.2008 18:07:tappileipa kirjoitti 27.09.2008 17:33:Kysyn tän nyt kaikkien FRC:läisten puolesta. MIKhookkis112 kirjoitti 27.09.2008 17:13: No ootsä jotain joskus sanonu mutta se ei ollutkaan asian pointti. Sanoin vaan löytäneeni ton neetiautosta. Pilaamisesta niin sehän on hyvä asia mutta miksi myynnissä?En tiiä miks isä sen johki vaihtas...(En antais kyl : P )
tappileipa kirjoitti 27.09.2008 17:33:Kysyn tän nyt kaikkien FRC:läisten puolesta. MIKhookkis112 kirjoitti 27.09.2008 17:13: No ootsä jotain joskus sanonu mutta se ei ollutkaan asian pointti. Sanoin vaan löytäneeni ton neetiautosta. Pilaamisesta niin sehän on hyvä asia mutta miksi myynnissä?En tiiä miks isä sen johki vaihtas...(En antais kyl : P )
--
No ootsä jotain joskus sanonu mutta se ei ollutkaan asian pointti. Sanoin vaan löytäneeni ton neetiautosta. Pilaamisesta niin sehän on hyvä asia mutta miksi myynnissä?
"Legenda":http://www.youtube.com/watch?v=vg4_n3y-4cY&feature=related
hookkis112 kirjoitti 27.09.2008 17:06: No kyllähän on se teidän! Ihan sama rekkarikin? sanoit että sun oma auto ja ajattelin vielä tehdä sille jotain.. Että mitä sä selität?Missä oon sanonu että mun oma? en missään..ehkä joskus...enkä oo todellakaa sanonu tekeväni sille mitää,sitä EI pilata..
No kyllähän on se teidän! Ihan sama rekkarikin? sanoit että sun oma auto ja ajattelin vielä tehdä sille jotain.. Että mitä sä selität?
hookkis112 kirjoitti 25.09.2008 09:30: Nyt on tapin "=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_make=79@id_model=895@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@engineFrom=@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae+%3E%3E]paskahuussi":http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2155501&show=inline&id_vehicle_type=&id_make=79&id_model=895&id_car_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=&yto=&engineFrom=&engineTo=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae+%3E%3E&PN[0 myynnissä.. Että se siitä projektista... ?mistä ihmeen projektista? eikä toi oo kyllä mun O.o
Ostin Opel Vectra '92
- 265K ajettu
- 2.0l 8-venanen
- Rekisterissä
- 15" Alupallot
- Jonkunlainen alustasarjakin löytyy
- Ennen myyntiä oli ollut korjauksessa
Ei ollut pahan hintanenkaan... 400
DynamitePlayer kirjoitti 27.09.2008 16:14: Onko jarruviiva kielletty?Siitä ei ole ollut puhetta. Nämä tulee: Damage Type Limited Tires And Fuel Simulation Muut sitten yleisön toiveiden mukaan. Mä laittaisin absit ja jarrulinjan pois mutta en 'äänestä' niiden puolesta, käyttäköön jengi sellaisia apuja millä on kiva ajaa.
Onko jarruviiva kielletty?