Finski fani
02.09.2008 in
Tuontiautot
TehBigBunny kirjoitti 02.09.2008 12:02:
Se ei taida tuon opiskelun kanssa onnistua pitäisi olla töissä.
No voi pärse! Entä jos mä teen töitä opiskelun ohella? Esim. iltapäivällä mäkkärin kassalle muutamaks tunniksi... No jos ei toimi niin en mä mihinkään ulkomaille lähe. Ihan turha mesta jos sieltä ei voi tuoda autoa mukanaan...
No pitää tutkia asiaa...
TehBigBunny
02.09.2008 in
Tuontiautot
Se ei taida tuon opiskelun kanssa onnistua pitäisi olla töissä.
Finski fani
02.09.2008 in
Tuontiautot
Tänne sitten voisi pistää tietoa tuontiautojen tuonnista, kuten veroista, päästörajoituksista(?) yms. Myöskin unelmat ja toiveet, jotka voisi toteuta, tai on jo toteutunut (O.o) tänne voisi laittaa...
Niin tuli mieleen, että kun näissä insinööri opinnoissa on mahdollista sitten kolmos ja nelos vuoden aikana lähtee vaihtoon opiskeleen, niin ajattelin että ehkä voisin tuoda itelleni tuliaisiksi auton, jos siis tietenkin lähden/pääsen vaihtoon jenkkeihin yms. maihin missä ei oo kovia veroja.
Esim. Japanissakin on 4.5 työpaikkaa jokaiselle insinööriks valmistuvalle hesarin mukaan. Sinne siis ja Tero mun esimieheks...^_^
Semmosta kysyttävää tässä nyt olisi, että oliko se vuoden pitäisi asua ulkomailla, että voi tuoda auton verovapaana maahan? Ja kuinka kovat asetukset on päästö ja valo asetuksissa, ja onko niitä helppo mitata?
Off topic: Näin tänään Ferrarin, joka ajo ikkunat auki ja sieltä kuului ties kuinka kovaa Britney Spearssia >_< Kuskina viiksikäs raavas mies... Mut hiano auto oli juu...
TehBigBunny
02.09.2008 in
Forza 2 - Platina
Tilasin Ameriicoista 25 tollaria kuljetuksella (n. 18 egeä )
:)
cervelinho11
02.09.2008 in
Track Attack III
52.775 löytyy scoreboardilta
Myyris
01.09.2008 in
Track Attack III
noni tuli kokeiltua näin väsyneenä ja 52:898 :( eli viel pitää parantaa ja parantuukin mutta EI paljoa
Myyris
01.09.2008 in
Track Attack III
jos mie vaikka kohta kävisin ajelee jos jaksaa
Miqqe
01.09.2008 in
Track Attack III
Enemmänhän siinä kusettaja kärsii, kuin kusetettavat.
Jos koittaa koijjaa, niin eihän se kerro muuta kuin sen, että henkilö ei ole aivan sinut itsensä kanssa, eikä myöskään osaa ajaa.
knoivari
01.09.2008 in
Muita harrastuksia kuin xbox?
Salibandya divareissa, kiekkoa ulkojäillä ja niin paljon kun ehtii auto skaboja katsomassa ja kuvaamassa jos jotkut on noita kuvia käyny kattomassa tuolta oma autosi topicista. Ja tuleehan toi muksuki kohta kuvioihin.
Finski fani
01.09.2008 in
markki kirjoitti 01.09.2008 18:26:
Omalta osaltani harrastan myös noita pienois malleja, mutta suurimpana oikean elämän harrastuksena menee Pienoisautot.
Ja nyt joku kysyy onko ne niitä radio-ohjattavia??
No asia on niin, että pienoisautot jaetaan kahteen ryhmään: radio-ohjattaviin ja ura-autoihin.
Minä itse ajan siis ura-autoja
No tässä on selostetta:
http://www.src.fi/
Muistuu hyvin mieleen kun nuorempana teipattiin serkkujen kanssa noiden ura-autojen takarenkaat, että saatiin ne driftaamaan. Oli kyllä lystiä!
Yksi tapaturmaki pääs käymmän. Olin makuulla radan vieressä kun serkku anto liikaa kaasua ja auto lensi suoraan naamaan. >_< Ei onneksi tullu kovin isoa haavaa, mutta en sen jälkeen oo menny makoilee minkään ajoradan viereen. =)
Jaa niin niistä harrastuksista... Luen aika paljon kun sille päälle tulen ja leffat on aina ollu lähellä sydäntä. Pyöräiltyäki tulee sillon tällön. Mitäs muuta? No musiikin kuuntelemista en pidä harrastuksena, mutta sen voin sanoa että melkein koko ajan on musiikki päällä..
RaabForRehab
01.09.2008 in
Uinti pari kertaa viikossa..ihan oikeassa seurassa eikä mitään sammakkoa tai käsipohjaa :D
markki
01.09.2008 in
Omalta osaltani harrastan myös noita pienois malleja, mutta suurimpana oikean elämän harrastuksena menee Pienoisautot.
Ja nyt joku kysyy onko ne niitä radio-ohjattavia??
No asia on niin, että pienoisautot jaetaan kahteen ryhmään: radio-ohjattaviin ja ura-autoihin.
Minä itse ajan siis ura-autoja
No tässä on selostetta:
http://www.src.fi/
TeroKortelainen
01.09.2008 in
Profiili tuhoutui.
No jotain rajaa nyt sentään... ;)
IIPPONEN
01.09.2008 in
Profiili tuhoutui.
multa voit saad 10 mugen civicciä jos tarvit :P
Konnah
01.09.2008 in
Profiili tuhoutui.
Multakin voit saada jotain autoja jos tarviit :)
Hookkis
01.09.2008 in
Track Attack III
42.007 Ajoin avian saatanasti! No ei :D
Kyllä mä ainakin luottaisin tähän porukkaan ;)
Draghar
01.09.2008 in
Track Attack III
Mun ja miqqen ajat näkee scoreboardilta, ollaan sielä peräkkäin :)
Tottakai tää touhu perustuu aika paljon luottamukseen, mutta tuskinpa kukaan alkaa kusettamaan.
Hookkis
01.09.2008 in
Track Attack III
Ei kun ihan yleisesti :D Sitä vaan ei voi tietää rataa.. Kylmää nyt arikoo uskon! :D