Forum - Recent Posts
Päivitetty on ja monta kertaa olen ladannut ja käynnistänyt ja sammuttanut boksin ... latasin tuon paketin missä olisi 14 rataa lisää
Onko peli päivitetty uusimpaan versioon?
konnah kirjoitti 27.08.2008 12:11: Miksi en saa niitä toimimaan tiedustelen vain olen jo ladannut monta kertaa nuo rata paketit mutta ne ei toimi !!!Ootko käynnistänyt boksin uudelleen? Mulla ainaskin tepsi..
Tossa menee sekaisin, kenen kuva on kenenkin.
Miksi en saa niitä toimimaan tiedustelen vain olen jo ladannut monta kertaa nuo rata paketit mutta ne ei toimi !!!
:D Mahtavia kommentteja..
Miqqe kirjoitti 27.08.2008 11:39:Mikä tahansa noista sopii muhun täydellisesti ;D. Nyt sain kaikki kilpailijat näkymään ja ei voi kuin revetä noille teksteille :DRaabForLife kirjoitti 27.08.2008 10:18:No eipäs vaan: ''Hei voisko tätä kisaa vähä siirtää ku tulee salkkarit''TehBigBunny kirjoitti 27.08.2008 10:17: Koitin päästä helpolla ja puihin meni tulee uudet infot pikapuoleen :) Nipsu: "Tota kundit voitteko odottaa hetken mä vähän säädän tätä"Tai "mä käyn täs vaihees vessas" ;D
Miqqe kirjoitti 27.08.2008 11:39:Eiköhän tuolla pärjätä :) , niiskuneidin suhteen. // juhoh:lle olisi aika helppo keksiä :DRaabForLife kirjoitti 27.08.2008 10:18:No eipäs vaan: ''Hei voisko tätä kisaa vähä siirtää ku tulee salkkarit''TehBigBunny kirjoitti 27.08.2008 10:17: Koitin päästä helpolla ja puihin meni tulee uudet infot pikapuoleen :) Nipsu: "Tota kundit voitteko odottaa hetken mä vähän säädän tätä"Tai "mä käyn täs vaihees vessas" ;D
"Onko tätä mahdollista siirtää vähintään parilla tunnilla eli alkaisi aikaisintaan klo21.00 (miel.21.30) niin voisin tulla ajamaan, aikaisemmin en ehdi mukaan."Sori vaan :D
RaabForLife kirjoitti 27.08.2008 10:18:No eipäs vaan: ''Hei voisko tätä kisaa vähä siirtää ku tulee salkkarit''TehBigBunny kirjoitti 27.08.2008 10:17: Koitin päästä helpolla ja puihin meni tulee uudet infot pikapuoleen :) Nipsu: "Tota kundit voitteko odottaa hetken mä vähän säädän tätä"Tai "mä käyn täs vaihees vessas" ;D
TehBigBunny kirjoitti 27.08.2008 10:34:Noe voe vittu.Ac3Way kirjoitti 27.08.2008 10:18: D-luokkaan nopea auto? Vanhat muskelit voi unohtaa. Golf mk2 en saanut nopeaksi vaikka mitä eri osia testasin. Prelude toistaseksi nopein, Road Atlanta 1.38.2xx. :-DJos sielä haluu mennä isoa kovaan niin täytyy hypätä amerikan ruosteen kyytiin.
juu, kävipä mielessä sama... jää yksikin kisa väliin, niin saa hyvän sijoituksen... :)
:D
/ täytyy kuitenkin kääntää tuo pistejuttu toistepäin, muuten kaikki jotka eivät koskaan ajaneet voittavat nollalla pisteellä :D
// laitetaan jotain kivaa vaikka en varmaan tätä vielä ehdi ajaa.
Ac3Way kirjoitti 27.08.2008 10:18: D-luokkaan nopea auto? Vanhat muskelit voi unohtaa. Golf mk2 en saanut nopeaksi vaikka mitä eri osia testasin. Prelude toistaseksi nopein, Road Atlanta 1.38.2xx. :-DJos sielä haluu mennä isoa kovaan niin täytyy hypätä amerikan ruosteen kyytiin.
D-luokkaan nopea auto? Vanhat muskelit voi unohtaa. Golf mk2 en saanut nopeaksi vaikka mitä eri osia testasin. Prelude toistaseksi nopein, Road Atlanta 1.38.2xx. :-D
heh... vähänkö repesin... hyvä ariko !
sama efekti oli eilen kanssa. meinaa tulla paha olo ku oli "pakko" tahkota... meinaan vielä yhden kerran kokeilla. jos menee hermot, odottelen perjantaita että saa jonku muun "haasteen".
TehBigBunny kirjoitti 27.08.2008 10:17: Koitin päästä helpolla ja puihin meni tulee uudet infot pikapuoleen :) Nipsu: "Tota kundit voitteko odottaa hetken mä vähän säädän tätä"Tai "mä käyn täs vaihees vessas" ;D
Koitin päästä helpolla ja puihin meni tulee uudet infot pikapuoleen :)
Nipsu:
"Tota kundit voitteko odottaa hetken mä vähän säädän tätä"
Raab:
"Raabi harjoittelee vain kahdeksan päivää viikossa."
Itsekin mietin samaa, mitä raab. Tuolla ei mullakaan näy mitään toista sivua kotikoneella eikä koulunkaan koneella.
edit: Mitäköhän mun kohdalla lukee?
Nyt meni hermo lopullisesti, *2:07.783* , Vittu ei pysty.
Toivottavasti Bunny saa laatikkonsa takas et joutus itekin ajeleen ;D
niinpä... manasin tossa kaverille, että "kisan järjestäjä" itse ei aja ku boxi on rikki... :)