Forum - Recent Posts
Mä luen rivienvälistä että oli hyvä auton valinta. ( kun ei itse tarvitse ajaa )
:D
sano älä muuta... hirvee ajaa...
j4nne kirjoitti 26.08.2008 18:03: kaikki aina kertoo että 5 kierrosta ajoin ja tuli sitä ja tätä... rehellisyyden nimissä kerrottakoon että kierros 19 oli paras: 2.05.320Mulla johtu yksinkertasesti siitä, että niin kauhia paska vakiona tuo auto jotta en jaksanu enempää ees yrittää. Kyllä varmaan sais riipastua vielä vajaan sekunnin tuosta ajasta, mutta ei tuu kun paha mieli kun tuolla ajaa.
TehBigBunny kirjoitti 26.08.2008 22:10: Vielä on hyvä mahdollisuus kuittailla kilpakumppaneille. Osalta puutuu vielä kommentit ja osalle mä en oikein keksinyt mitään hyvää. __Lisäsin testimielessä Seat Cupin infot tuonne.__Minulle voi laittaa vaikkapa "Power is nothing without control" Tai "kaasu pohjaan, kyllä se jeesus ohjaa - toivottavasti Jompi kumpi en nyt osaa päättää
Onko nuissa kuljettajissa joku toinenkin sivu? En saa aukeemaan.. :/ On niin sotkunen tuo sivun alalaita.
// edit: Ja jos minun kuva sinne joskus eksyy niin laita tekstiksi vaikka "selvinkinpäin kännissä"
--
Thx! That's great!
tappileipa kirjoitti 27.08.2008 03:19: Audi 80 "B4" tyyppiviat? jos joku tietäs..Ees viat ei viihdy sellasessa ruostepommissa!
Audi 80 "B4" tyyppiviat? jos joku tietäs..
hihii 2:03:978 :P ajoin 11 kiekkoo
Vielä on hyvä mahdollisuus kuittailla kilpakumppaneille. Osalta puutuu vielä kommentit ja osalle mä en oikein keksinyt mitään hyvää.
__Lisäsin testimielessä Seat Cupin infot tuonne.__
Ac3Way kirjoitti 26.08.2008 18:24: VilleKoolle voit laittaa: Ajaa kuin Vanha Lutka, mutta on mustavalkoinen.:D
VilleKoolle voit laittaa: Ajaa kuin Vanha Lutka, mutta on mustavalkoinen.
kaikki aina kertoo että 5 kierrosta ajoin ja tuli sitä ja tätä... rehellisyyden nimissä kerrottakoon että kierros 19 oli paras: 2.05.320
Splat Number1 kirjoitti 26.08.2008 17:01: Huomasin että kolmossivun kuljettajilla on samat tekstit kun toisen sivun kuljettajillaVielä kesken, siksi toivotaan niitä kuvauksia :)
Huomasin että kolmossivun kuljettajilla on samat tekstit kun toisen sivun kuljettajilla
Repesin tälle --> "Ai näillä ajetaan suoraan ..." :D Kuvastaa ihan täydellisesti mua :D
konnah kirjoitti 25.08.2008 15:07:
Talli: Spoon Sports (Konnah)
Värit: Sininen ja Keltainen
Auto: Honda S2000 2003
Tehot: 272 kW ja 314 Nm
Siivet: Etupuskuri ja Siipi vain.
Luokka: A749
Hissukseen päivittelen.
Jos on ideoita kommenteiksi MUISTA kuskeista niin laittakaa privaa :)
En pysty keksimään itse kaikkista.
[linkki http://hallfors.pp.fi/SMSARJA/index.html]T
mun tehomazdalla wtf?