Forum - Recent Posts
Nyt on tapahtuma ohi ja päälle 1000 kuvaa tuli otettua n. 4 Gigaa, varmaan huomenissa on kaikki onnistuneet kuvat muokattu ja upattu nettiin :)
Muistetaanhan sitten taas pakollisten palikoiden huumassa se, että ei niitä pysty millään valvomaan että onko jollakin kisajarrut ja kisaimusarja...
Mitenkäs nuo tallipisteet on tällä hetkellä?
Kuten oli puhetta, niin tulen mukaan, jos vain sopiva aika osuu kohdalle...
Mun mainiota menopeliä ei näy :D Olit laittanu mun sladikuvan heti etusivulle ;)
mukana koska vaan :P tuun sit kruisailee kevarilla :'D
Nyt kävi niin, että sammuin sohvalle juuri ennen kisan alkua... Sori tästä. Oli rankka päivä ja väsytti niin vietävästi. Jotkut varmaan huomaski, että mun ajaminen ei ollu samanlaista kuin normaalisti. (vrt. Iipposen ja mun sählinkeihin...) Sellasta se väsymys teettää.
No kahtellaan jos pysys hereillä seuraavan kisan ja sais kerättyä vähän niitä pisteitä. Ja eikös se ollutkin niin, että kahen kisan pisteitä ei otettu lukuun, kun oli niitä ladattavia rattoja? Sillonhan mun kaikki kerrat on just sopivasti käytetty... ^_^
Ihan näppärän näköiset sivut. Jotain yleistietoa sarjasta ja ehkäpä säännöt myöskin olisi hyvä olla. Mun mielestä ei sinne muuta tarvitse, parempi pitää simppelinä. Käydään ne keskustelut jatkossakin täällä. Nyt töihin->
kurppak kirjoitti 25.06.2008 06:36: mtr-vuokraamo.net/forza-liiga Navigaation rikoin vahingossa, enkä jaksanut korjata."Tässä on pienet zydeemit alkuun.":http://hallfors.pp.fi/SMSARJA Kun ei 'tarvii' ajaa niin jäi ylimääräistä aikaa.
kirves kirjoitti 24.08.2008 19:44: Mulla ei ole, mutta olisiko sitä mitään järkeä ostaa? En tykännyt demosta.ei olee
Hyllystä Löytyy... Ja sopii oikestaa millon tahansa...
Semmonen mahtiorkkis tänään, kakkosella jatkossa nämä.
e. oho, väärä foorumi.
Sori oli vaan pakko.
Näihin tunnelmiin, näihin sanoihin,
hyvää yötä.
mitkäkirjotusvirheetjarivinvaihdotmiksjakukaeikäoomitääjuttuotaimitääsellasi
ieikäoomuutakaajamitävikaamissäävaikeiokkaajatappionhienoleipurijaisoveli
valvoorankaseejapamputtaaelimiqqeonkohtasunkiovellajaseonsellanejuttuett
eipaljonnauratajosjokueiosaakirjottaamitääseonvakavasairausjasiihenvoikuol
lajaonkotätämukakivalukeenoeivarsinkaajoseijaksajakelatkaajosonjäänyjok
ukirjotusvirheniikivalähteetarkastaajasorijostääjotairisoomuttäänytvaaontällä
neitkunpurkujatääpuhdistaamunsydämmenjasillaiohomeinastullavälijanytpist
ehyväethuomasinjatänääolikivakisamiqqenkanstoivottavastiseeituuhakkaamua.
knoivari kirjoitti 24.08.2008 20:07: Meikkis on kans ton etuvetosuuden kannalla. Helpompia ajaa ja säätää jolloin hieman heikompikin kuski saisi mahdollisuuden pärjätä. BB:n eli isoveljen lista on hyvä ehkä DLC:t vois jättää pois tai myös yksi vaihtoehto jota luin käytettävän on että luodaan tallit normaalisti ja laaditaan viiden tasaväkisen auton ryhmä ja joku sarjan ulkopuolinen luotettava henkilö arpoo talleille autot. Tosin olisi vieläkin tasaväkisempää jos kaikki ajaisi samalla autolla esim. vanhempi Honda TypeR. Kaikille samat palikat tyyliin: kaikki alusta parannukset myös kevennykset, 18" vanteet ja samat kumit myös leveys ja koneeseen esim. kisaputkisto, imupuoli ja nokkapaketti. Kerran kokeilin tuollaista pakettia siinä mielessä että olisi pistänyt pienimuotoisen sarjan pystyyn mutta se jäi ja autonkin myin mutta oli kiva ajaa ja potkuakin löyty ihan tarpeeks. Tässä jotain mun ideoita.Laitetaan niitä rivinvaihtoja sinne väliin :p Mä mietin kanssa tuota että tehdään setti autoja jotka sitten arvotaan tai jaetaan talleille.
Ac3Way kirjoitti 24.08.2008 19:59: Livegamersin turnauksessa:Sielä en näytä olevan liian montaa kisaajaa. Onkohan noiden apujen käytön sallimisella syytä miksi jotkus jaksaa vääntää kisaa kahden/kolmen hengen lobbyissä.RE: Forza Motorsport 2 -turnaus, no tuning (Tänään, 22:27) C: lohko! Kalashnikin kanssa aloitettiin taas kisat myöhässä kun haeskeltiin muita kisailijoita!!! Tappileipä kävi kolmos rundissa ja lähti sen jälkeen, muuten ajettiin kahdestaan! Olihan meillä tiukkaa kisaakin välistä :)Reps xD