Forum - Recent Posts
Koiranäyttelyt vielä ymmärtää (ja mun pikkusiskokin osallistuu niihin meidän cockerspanielin kanssa), mutta että jyrsijänäyttelyitä, joissa ilmeisesti suunnilleen katsotaan, että kuka on kaunein ja täysellisin.
Nipsuhuuli kirjoitti 24.08.2008 11:28: Mun pikkusisko on joskus muutama vuotta sitten kertonut, että ne on jotain vitsin jyrsijöitä! Ihan perkeleen mielenkiintoista..Jotain saatanan seurapiirirottia ne on (meilläkin niitä on täällä neljä vikisemässä). Sitten niitä kyylätään ja arvostellaan ja ollaan ihan saatanan paskantärkeitä.
Mun pikkusisko on joskus muutama vuotta sitten kertonut, että ne on jotain vitsin jyrsijöitä! Ihan perkeleen mielenkiintoista..
Mikäs se sellanen näyttely on?? M
Teillä hyväkkäillä ei oo pikkusiskoja, joiden on pakko päästä degunäyttelyihin. Ei tässä säässä lähetä minnenkään.
heh. kärjessä siis.... :) selevä peli. pakko alkaa ajamaan.
hookkis112 kirjoitti 24.08.2008 07:22: Mä muistan ton ku oli yhdes lastenkasetissa :D Kuunneltiin asuntovaunumatkoilla ;DEi oo ollu sullakaa helppoo...
kirves kirjoitti 24.08.2008 08:44: Mä löysin tämän sivuston just noin, kun joku oli kirjottanu toiselle foorumille...ja tulin sitten ekalle kaudelle mukaan... ...joten kannattaa ehkä miettiä mitä tekee, musta ette pääse enää eroon, mutta tuskin halutte toista samanlaista enää :DEi päästä susta kirveelläkän eroon ? // kyllä se mainostaminen kannattaa olisi kyllä hienoa että saataisiin sellainen 24 vaki-kisaajaa.
No eihän tuossa mitään ihmeellistä. Cervekin aloittanut kotinurkkiensa suurimman bisneksen.
3964. Mushroomhead - [X X #13] Fear Held Dear
Markki, korjasitko sä sen yhden takahelman pois radalta lajitteluissa?
//vai harjotuksissa, en nyt muista...
Kaikille joku 4WD auto PI arvolla 800?
Mä muistan ton ku oli yhdes lastenkasetissa :D Kuunneltiin asuntovaunumatkoilla ;D
markki kirjoitti 24.08.2008 05:56: Minä olin sitä khyll kattomassa eilen. Mentiin kaverin porssella paikalle ;) Ilmainen sisäänpääsy, ilmaset nakit ja katsomo paikat keskeltä rataa. kaverin faija toimittajana , jolla oli muutama ylimääräinen media liivi jakaa minulle ja kaverille. Eli kuva materiaalia on reilusti. pelkästään lajitteluajo ajojen kohdalla oli tullut kuvia yli 400 ja video kuvaa lähes koko ajalta, mukaan lukien moottoripyörä temppuilut. Ps: miqqeä en kyll huomannut siellä. Harmi sinänsä.Vittu sun kanssa, SAATANA! http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=22171 Siitä vaan suolaa haavoille, sniif.
Katsoin ensin että myydään varastettuja autoja :D
En myy aukinaisena, koska ne päätyvät kuitenkin aahooseen ja sitähän en halua
IIPPONEN kirjoitti 24.08.2008 05:38: mainostetaan sarjan alkua eri sivustoilla (esim.LG) että kaikki halukkaat pääsevät mukaan :)Tein tota jo ekalla kaudella.
Minä olin sitä khyll kattomassa eilen. Mentiin kaverin porssella paikalle ;)
Ilmainen sisäänpääsy, ilmaset nakit ja katsomo paikat keskeltä rataa. kaverin faija toimittajana , jolla oli muutama ylimääräinen media liivi jakaa minulle ja kaverille.
Eli kuva materiaalia on reilusti. pelkästään lajitteluajo ajojen kohdalla oli tullut kuvia yli 400 ja video kuvaa lähes koko ajalta, mukaan lukien moottoripyörä temppuilut.
Ps: miqqeä en kyll huomannut siellä. Harmi sinänsä.
mainostetaan sarjan alkua eri sivustoilla (esim.LG) että kaikki halukkaat pääsevät mukaan :)
MINTTU SEK