Forum - Recent Posts

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 24.08.2008 in PPPP

Koiranäyttelyt vielä ymmärtää (ja mun pikkusiskokin osallistuu niihin meidän cockerspanielin kanssa), mutta että jyrsijänäyttelyitä, joissa ilmeisesti suunnilleen katsotaan, että kuka on kaunein ja täysellisin.
kurppak

kurppak 24.08.2008 in PPPP

Nipsuhuuli kirjoitti 24.08.2008 11:28: Mun pikkusisko on joskus muutama vuotta sitten kertonut, että ne on jotain vitsin jyrsijöitä! Ihan perkeleen mielenkiintoista..
Jotain saatanan seurapiirirottia ne on (meilläkin niitä on täällä neljä vikisemässä). Sitten niitä kyylätään ja arvostellaan ja ollaan ihan saatanan paskantärkeitä.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 24.08.2008 in PPPP

Mun pikkusisko on joskus muutama vuotta sitten kertonut, että ne on jotain vitsin jyrsijöitä! Ihan perkeleen mielenkiintoista..
Hookkis

Hookkis 24.08.2008 in PPPP

Mikäs se sellanen näyttely on?? M
kurppak

Teillä hyväkkäillä ei oo pikkusiskoja, joiden on pakko päästä degunäyttelyihin. Ei tässä säässä lähetä minnenkään.
j4nne

j4nne 24.08.2008 in Track Attack I

heh. kärjessä siis.... :) selevä peli. pakko alkaa ajamaan.
Miqqe

Miqqe 24.08.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

hookkis112 kirjoitti 24.08.2008 07:22: Mä muistan ton ku oli yhdes lastenkasetissa :D Kuunneltiin asuntovaunumatkoilla ;D
Ei oo ollu sullakaa helppoo...
TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2008 in SM-Sarja Kausi III - Rakentavaa keskustelua

kirves kirjoitti 24.08.2008 08:44: Mä löysin tämän sivuston just noin, kun joku oli kirjottanu toiselle foorumille...ja tulin sitten ekalle kaudelle mukaan... ...joten kannattaa ehkä miettiä mitä tekee, musta ette pääse enää eroon, mutta tuskin halutte toista samanlaista enää :D
Ei päästä susta kirveelläkän eroon ? // kyllä se mainostaminen kannattaa olisi kyllä hienoa että saataisiin sellainen 24 vaki-kisaajaa.
Miqqe

Miqqe 24.08.2008 in Myydään viritettyjä autoja A-luokkaan

No eihän tuossa mitään ihmeellistä. Cervekin aloittanut kotinurkkiensa suurimman bisneksen.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

3964. Mushroomhead - [X X #13] Fear Held Dear
Miqqe

Miqqe 24.08.2008 in PPPP

Markki, korjasitko sä sen yhden takahelman pois radalta lajitteluissa? //vai harjotuksissa, en nyt muista...
villek00

villek00 24.08.2008 in SM-Sarja Kausi III - Rakentavaa keskustelua

Kaikille joku 4WD auto PI arvolla 800?
Hookkis

Hookkis 24.08.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

Mä muistan ton ku oli yhdes lastenkasetissa :D Kuunneltiin asuntovaunumatkoilla ;D
kurppak

markki kirjoitti 24.08.2008 05:56: Minä olin sitä khyll kattomassa eilen. Mentiin kaverin porssella paikalle ;) Ilmainen sisäänpääsy, ilmaset nakit ja katsomo paikat keskeltä rataa. kaverin faija toimittajana , jolla oli muutama ylimääräinen media liivi jakaa minulle ja kaverille. Eli kuva materiaalia on reilusti. pelkästään lajitteluajo ajojen kohdalla oli tullut kuvia yli 400 ja video kuvaa lähes koko ajalta, mukaan lukien moottoripyörä temppuilut. Ps: miqqeä en kyll huomannut siellä. Harmi sinänsä.
Vittu sun kanssa, SAATANA! http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=22171 Siitä vaan suolaa haavoille, sniif.
Hookkis

Hookkis 24.08.2008 in Myydään viritettyjä autoja A-luokkaan

Katsoin ensin että myydään varastettuja autoja :D
cervelinho11

cervelinho11 24.08.2008 in Myydään viritettyjä autoja A-luokkaan

En myy aukinaisena, koska ne päätyvät kuitenkin aahooseen ja sitähän en halua
Makau

Makau 24.08.2008 in SM-Sarja Kausi III - Rakentavaa keskustelua

IIPPONEN kirjoitti 24.08.2008 05:38: mainostetaan sarjan alkua eri sivustoilla (esim.LG) että kaikki halukkaat pääsevät mukaan :)
Tein tota jo ekalla kaudella.
markki

markki 24.08.2008 in PPPP

Minä olin sitä khyll kattomassa eilen. Mentiin kaverin porssella paikalle ;) Ilmainen sisäänpääsy, ilmaset nakit ja katsomo paikat keskeltä rataa. kaverin faija toimittajana , jolla oli muutama ylimääräinen media liivi jakaa minulle ja kaverille. Eli kuva materiaalia on reilusti. pelkästään lajitteluajo ajojen kohdalla oli tullut kuvia yli 400 ja video kuvaa lähes koko ajalta, mukaan lukien moottoripyörä temppuilut. Ps: miqqeä en kyll huomannut siellä. Harmi sinänsä.
IIPPONEN

IIPPONEN 24.08.2008 in SM-Sarja Kausi III - Rakentavaa keskustelua

mainostetaan sarjan alkua eri sivustoilla (esim.LG) että kaikki halukkaat pääsevät mukaan :)
IIPPONEN

IIPPONEN 24.08.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

MINTTU SEK