Forum - Recent Posts
Kannatan sitä, että kaikilla olisi sama auto. Jos autoon halutaan virityksiä, niiden pitäisi olla jokaiselle samat. Olen ollut aina sitä mieltä, että kisoissa voitto pitäisi ratkaista täysin ajotaidoilla, joten säätökieltoa voisi myös harkita. Kuitenkin luultavasti jotkut osaavat säätää paljon toista paremmin, joten ajotaidot eivät pääse täysin esille. Toisaalta voitaisiin määrittää tietyt säädöt, joita jokaisen on käytettävä.
RaabForLife kirjoitti 23.08.2008 11:48: Wirkkishän vetäs oikeen yllärin perhana...Kyllä täytyy ottaa sanat takaisin ja pyytää nöyrästi anteeksi. Kyllä tuolla heitolla lentolipun kuittaa.
Wirkkishän vetäs oikeen yllärin perhana...
konnah kirjoitti 23.08.2008 11:25: Jos tarviitte lisää kuskeja ens kaudelle oon mukana :)))Aihe oli 'Rakentavaa keskustelua'. Kaikki saavat osallistua.
Jos tarviitte lisää kuskeja ens kaudelle oon mukana :)))
Ja Wirkkala on turistina mukana.
Kolme kierrosta.
Nyt tuli taas uutta ideaa, muualta. Tämän tyyppisestä jutusta keskusteltiin ennen viime kisaa ja haittapuoli eli se että pitää ajaa kahtena päivänä. ( sunnuntaille voi tietty laittaa yhden aika-ajon kunhan se on selkeästi ennen kisaa että lobbyt saa tehtyä ajallaa )
Eräässä sarjassa ajetaan aika-ajot siten että sen voi ajaa viikolla ennen kisaa koska vaan kunhan ajaa tiettyjen 'virallisten valvojien' vahtimassa lobbyssä.
Näin sunnuntaisin on kaikki valmiina kisailuun. Jos aikaa ei ole ajettu niin sitten vaan jonon hännille.
Tälläisessä lobbyssä voi sitten ajaa kerralla vaikka kolmen kisan aika-ajot pois alta jos jengiä huvittaa.
Yli 88m ainakin. Järvenpää kiskaisee oman ennätyksen.
89.22
Keihään kulta ?
89.72m
Pistin YV:tä
No kai se sitten on maksettava ilmoita lives ku löytyy AH ;)
400
Onko kellään maalei e30:see ?
haluaa maalien kanssa :)
375k ? :P
Et :)
Mutta ilman maaleja saat 250k
Evo Kymppi numero 22 saanko 300 ?
Pistin YV:tä
Eli myynnissä olisi vakiomaaleilla nopeita autoja pikkuradoille (laguna, tsukuba).
Mitsu EVO VI - Tsukuba 53.679 - Laguna 1.24.7xx
Mitsu EVO VIII MR - Tsukuba 53.442 - Laguna 1.24.378
Subaru Impreza WRX STi 2004 - Tsukuba 53.7xx - Laguna 1.24.6xx
Nissan Skyline r34 - Tsukuba 53.99x - Laguna 1.25.1xx
Hinnat 200k kappale paitsi EVO VIII, joka on 300k (sen säätöjä on hierottu ja hierottu)
Autot maaleilla
Mitsu EVO 10 http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/2038/ - Tsukuba 53.55x - Laguna 1.24.511
Subaru Impreza 2005 http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/2908/ - Tsukuba 53.6xx - Laguna 1.24.6xx
Nissan Skyline r32 http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/4421/ - Tsukuba 53.6xx - Laguna 1.24.7xx
Hinnat näille 400k kappale, koska kaikki maalit ja säädöt itse tehty enkä ilmaiseksikaan raaski luopua. Maalit tulee lukittuna, mutta numeron saa päättää itse
Kun ei pääse Forzaa tahkoamaan niin asensin GTR Evolutionin koneelle.
Ei paha kun sai taas kaivaa wanhan kunnon MOMOn esiin kaapista.
Grafiikkat on kyllä lievä pettymys kaikki aivan maksimilla ja silti jotain puuttuu.
Mutta tässä on Nÿrre sillä saa paljon anteeksi.