Forum - Recent Posts
Tere. mikä on kun ei toi profiili kuva suostu näkymään? pystyy liittämään mut sit painaa tallenna ni se häviää?
siis voi vittu noita pesosia jotka eivät voi ajaa kunnolla vaan aina kun on ohittamassa suoralla niin pitää väkisinkin kiilata tai jos he ovat nopeampia niin eivät vittu malta odottaa hyvää ohitus tilannetta/paikkaa vaan tunkee heti joka rakoon kiilaamaan kun mahdollista! Ja sit sellaset pesoset jotka eivät osaa tehdä autoille muita parannuksia kuin teho ja ovat niillä sitten vitun hitaita mutkissa ja kun ohittaa ne mutkassa ja vähänkin on sen jälkeen suoraa niin tietäähän sen mitä siinä käy...tulevat täysillä perseeseen kun jarruttamassa seuraavaan mutkaan! (ovat yleensä jenkeistä eli ei sinäänsä yllätä)
Mut on bannittu ah:sta!!!!! Homooooot!!
Mä oon pari kertaa ottanu parilla eurolla rahuja...ostanu sil sit ah:sta jonku suht tyylikkään auton maalit ja myyny eteenpäin voitoilla. Helppoa..
kuka maksaa 3 euroa miljoonasta kun sä voit tehä ne rahat glitcheil ite tekisin glitchil mut en uskalla formatoida ku kuitenkin autot katoo
On semonen maksa 3e niin saat 1miljoonaa rahaa forzaa
Oletko aivan varma ettei lähe mitkään muut kuin päivitykset ??? tallenusten ainakin pitäisi kadota ?
Ohoh, jopas rummuttelee rinkuloita. Toivotaan että x-laatikko kestää..
"En ole käynyt Saksassa sen jälkeen eikä tarvitse käydäkään. Enkä oopperassa, enkä pesäpallopelissä. Paskapalloa viskelee moni sellainen lahjakkuus, jolla olisi parempaa tekemistä keihään kanssa."
konnah kirjoitti 21.08.2008 11:33: formatoi xbox ei sulta meekku tallenukset mun mielest mut glitchii rahan eteen voit vetää mielin määrin :))) ja netti piuha irti ku käynnistäöt formatoinnin jälGEi lähteny mitään kun formatoin... ihan hyvillä mielin sen voi tehdä! (Tein siis aikasemmin, en rahan takia...)
Kyllä se kohta toimii :D
Hyvin pörisee muute ;)
Voi helvetti :D
Hupsis.
RED RING OF DEATH paukahti päälle aivan yllättäen.
Ei mitään ongelmia aikaisemmin.
Saksa on paska maa.
"Tuunailin":http://photos23.flickr.com/35116438_3ad5777258.jpg vähän eilen omaa. :)
"Tossa":http://img118.imageshack.us/img118/1110/volvowo2.jpg on mun volvon putket :D
Ihan sama.. On ittellä ollu ajatuksena tehdä kisa volvo.. Voin mä sen tehä.. Mugen oli mun tekemä ja ihan pikainen sutaus..
Hookkis säki oot ihan hyvä maalaa jos se integra minkä mul myit oli sun tekemä et voit säki mulle tehä :)))
Potta oivaltaa :D
Forzamotorsport.netin foorumit on täys hyviä maalareit : ) Sieltäkin kannattaa kysästä
Mutta jos ihan kisamaaleja aletaan vääntämään niin ei herroilla taida parempaa jälkeä kuin monella muullakaan.. se pätee vasta monimutkaisemmissa maaleissa... tietenkin jos konnah haluaa paljon grafiikkaa autoon niin sitten kannattaa kysyä mudinskin mainitsemilta käyttäjiltä.