Forum - Recent Posts

greizer

greizer 21.08.2008 in Virheilmoitukset

Tere. mikä on kun ei toi profiili kuva suostu näkymään? pystyy liittämään mut sit painaa tallenna ni se häviää?
greizer

greizer 21.08.2008 in Pesoset

siis voi vittu noita pesosia jotka eivät voi ajaa kunnolla vaan aina kun on ohittamassa suoralla niin pitää väkisinkin kiilata tai jos he ovat nopeampia niin eivät vittu malta odottaa hyvää ohitus tilannetta/paikkaa vaan tunkee heti joka rakoon kiilaamaan kun mahdollista! Ja sit sellaset pesoset jotka eivät osaa tehdä autoille muita parannuksia kuin teho ja ovat niillä sitten vitun hitaita mutkissa ja kun ohittaa ne mutkassa ja vähänkin on sen jälkeen suoraa niin tietäähän sen mitä siinä käy...tulevat täysillä perseeseen kun jarruttamassa seuraavaan mutkaan! (ovat yleensä jenkeistä eli ei sinäänsä yllätä)
Hookkis

Hookkis 21.08.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Mut on bannittu ah:sta!!!!! Homooooot!!
RaabForRehab

RaabForRehab 21.08.2008 in Forzaan rahaa..

Mä oon pari kertaa ottanu parilla eurolla rahuja...ostanu sil sit ah:sta jonku suht tyylikkään auton maalit ja myyny eteenpäin voitoilla. Helppoa..
Konnah

Konnah 21.08.2008 in Forzaan rahaa..

kuka maksaa 3 euroa miljoonasta kun sä voit tehä ne rahat glitcheil ite tekisin glitchil mut en uskalla formatoida ku kuitenkin autot katoo
Teemu92

Teemu92 21.08.2008 in Forzaan rahaa..

On semonen maksa 3e niin saat 1miljoonaa rahaa forzaa
Konnah

Konnah 21.08.2008 in Forzaan rahaa..

Oletko aivan varma ettei lähe mitkään muut kuin päivitykset ??? tallenusten ainakin pitäisi kadota ?
Northg7

Northg7 21.08.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Ohoh, jopas rummuttelee rinkuloita. Toivotaan että x-laatikko kestää.. "En ole käynyt Saksassa sen jälkeen eikä tarvitse käydäkään. Enkä oopperassa, enkä pesäpallopelissä. Paskapalloa viskelee moni sellainen lahjakkuus, jolla olisi parempaa tekemistä keihään kanssa."
Finski fani

Finski fani 21.08.2008 in Forzaan rahaa..

konnah kirjoitti 21.08.2008 11:33: formatoi xbox ei sulta meekku tallenukset mun mielest mut glitchii rahan eteen voit vetää mielin määrin :))) ja netti piuha irti ku käynnistäöt formatoinnin jälG
Ei lähteny mitään kun formatoin... ihan hyvillä mielin sen voi tehdä! (Tein siis aikasemmin, en rahan takia...)
Hookkis

Hookkis 21.08.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Kyllä se kohta toimii :D
LeetPotta

LeetPotta 21.08.2008 in Oma autosi

Hyvin pörisee muute ;)
Hookkis

Hookkis 21.08.2008 in Oma autosi

Voi helvetti :D
TehBigBunny

TehBigBunny 21.08.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Hupsis. RED RING OF DEATH paukahti päälle aivan yllättäen. Ei mitään ongelmia aikaisemmin. Saksa on paska maa.
LeetPotta

LeetPotta 21.08.2008 in Oma autosi

"Tuunailin":http://photos23.flickr.com/35116438_3ad5777258.jpg vähän eilen omaa. :)
Hookkis

Hookkis 21.08.2008 in Oma autosi

"Tossa":http://img118.imageshack.us/img118/1110/volvowo2.jpg on mun volvon putket :D
Hookkis

Hookkis 21.08.2008 in Mun Volvoni

Ihan sama.. On ittellä ollu ajatuksena tehdä kisa volvo.. Voin mä sen tehä.. Mugen oli mun tekemä ja ihan pikainen sutaus..
Konnah

Konnah 21.08.2008 in Mun Volvoni

Hookkis säki oot ihan hyvä maalaa jos se integra minkä mul myit oli sun tekemä et voit säki mulle tehä :)))
Hookkis

Potta oivaltaa :D
LeetPotta

LeetPotta 21.08.2008 in Mun Volvoni

Forzamotorsport.netin foorumit on täys hyviä maalareit : ) Sieltäkin kannattaa kysästä
Hookkis

Mutta jos ihan kisamaaleja aletaan vääntämään niin ei herroilla taida parempaa jälkeä kuin monella muullakaan.. se pätee vasta monimutkaisemmissa maaleissa... tietenkin jos konnah haluaa paljon grafiikkaa autoon niin sitten kannattaa kysyä mudinskin mainitsemilta käyttäjiltä.