Forum - Recent Posts
Jep samat on.
Epätietoinen kysyy? meinaako tämä nyt sitä että ajetaan kaikki radat d luokan autoilla freerunissa? yritetään siis ajaa hyviä kierrosaikoja ja ne sitten menee tohon listaan? Itse taidan olla joku 20.000 :D
Kyllähän nuo pahasti samanlaisilta näyttävät. Komee Volvo :D
Mutta Ooppeli silti parempi :p
Sais olla samanlainen "mainemittari" kuin on LG:ssä :D
eiks täällä oo sellasta banni systeemi mil sais porukan bannittuu täältä ? :D
Blaazi kirjoitti 19.08.2008 09:23: http://www.lookpic.com/getimg.php?img=blaa.jpg Tuon näköinen tällä hetkellä...Ei ollenkaa hassumman näkönen Omppu. Onkos nuo samat vanteet kuin erään tuttavani "Volvossa":http://img159.imageshack.us/img159/1436/xc7004copyjy5.jpg?
miksi bunny olet laittanu noi time trial ajat tänne?
299 myyris 1h20:17
396 Von Lehtonen 1h20:57
437 TeroKortelainen 1h21:08
632 Finski fani 1h22:14
688 ariko 1h22:30
895 TehBigBunny 1h23:53
Nyt vasta muistinkin, että piti ilmoitella tästä. En viimeksi tietenkään muistanut, että TM:n kestotilaajat voi lukea artikkeleita myös netissä. Tässä Tekniikan Maailman suositukset äänille:
"Oletuksena Forza 2 miksaa
äänitehosteet väärin. Lääkkeeksi
suosittelemme seuraavaa:
muiden kuljettajien
moottoreista kantautuva
älämölö tulee ensi alkuun
säätää valikoista lähelle
puolta väliä, kuten
myös kilpailupaikan omat satunnaiset
äänet. Lisäksi omien rengasäänten
tasoa kannattaa niin ikään laskea
ja oma moottori tulee pitää täysillä.
Näillä eväin äänimaailmaan saa potkua,
jolloin imu- ja pakoäänet pääsevät
paremmin esille."
Monia varmaan kiinnostaa myös, mitä TM on yleisesti ollut mieltä pelistä. Tässä olisi hyvää-huonoa -arvio:
HYV
Itellä tämmönen "Ferrari Testarosa":http://www.aijaa.com/v.php?i=2563938.jpg ;)
osta multa opel ? :DDD
--
Laitetaan näitä luokka kerrallaan. Viikon parin päästä C-luokka ?
__tilanne 27.8 18:05__
106 myyris 1h18:46 153 DynamitePlayer 1h19:10 270 TeroKortelainen 1h20:02 571 ariko 1h21:45 649 Finski fani 1h22:14 915 TehBigBunny 1h23:53
Tallista löytyy Projekti autoni Saab 900
TeroKortelainen kirjoitti 19.08.2008 11:56: No mä mietin kanssa tuon Hot Lap-threadin tekoa, mutta toisaalta, kuinka moni viitsii lähteä tahkoamaan kaikkia ratoja kaikilla luokilla? Nimittäin mun frendilistalla vain kolmella on kaikki ajettuna. Pari minuuttia pitäisi saada totaaliaikaa pois, niin pääsisi Top 200:een. Nyt mulla siis Hot Lap-puolella: #215 TeroKortelainen 11h39:29Hot Lap threadin voisi laittaa luokka kerrallaan.
joo tosiaan ehkä liiankin iso toi hot lap rankki :( ihan vitusti joutus ajella. Joten ite en taida kaikkia jaksaa ajella. Kerkee forza3 tulla ennenkun oisin kaikki ajanu :D
No mä mietin kanssa tuon Hot Lap-threadin tekoa, mutta toisaalta, kuinka moni viitsii lähteä tahkoamaan kaikkia ratoja kaikilla luokilla? Nimittäin mun frendilistalla vain kolmella on kaikki ajettuna. Pari minuuttia pitäisi saada totaaliaikaa pois, niin pääsisi Top 200:een. Nyt mulla siis Hot Lap-puolella:
#215 TeroKortelainen 11h39:29
hehe tbb älä oo tollanen :D joo jos laittas hot lap treadin vai kuinka? sinne sais sit hot lap rankin/ajat laittoo
No eilen kävin vähän kurvailemassa alkupään Trialeita uusiksi. Tarttee jatkaa tässä loputkin radat, niin sitten saa riittää mulle tuo osio. Jos nyt edes vähäksi aikaa pääsisi tuonne Top 300-joukkioon, niin olisin tyytyväinen...
Ilikiä Tero on mut menny ohittamaan...
Joensuu on paska maa.