Forum - Recent Posts
Miqqe sen vei..
Miten muka miqqe voitti atlantan?? enköhän mä sen vienyt..
odotelkaa nyt ei täs synttäreitten aikoihin kerkee kuule pojat pelailee ja viel kun on viikonloppu ja kauheesti autoremppaa mut kyl mie ajan täs jokupäivä ;)
jaahas nyt vasta hokasin ootas muutama päivä ;)
tappileipa kirjoitti 16.08.2008 20:21:mun mielest niis on ihan hyvät säädöt laguna secalle :) ja mun puolest sellasen kisan vois järjestää, koska jos kaikilla on samat autot nii pitäis tulla ainakin tasasii kisoi :)konnah kirjoitti 16.08.2008 19:49: Oiskohan tommonen takata kisa mitään ? et vakio takata kaaroilla kisattais ?`:DDEi,nii hirvittävät säädöt vakiona!
Hiero sitä munalla, auttaa varmasti.
konnah kirjoitti 16.08.2008 19:49: Oiskohan tommonen takata kisa mitään ? et vakio takata kaaroilla kisattais ?`:DDEi,nii hirvittävät säädöt vakiona!
01. Amorphis - [Far From the Sun #01] Day of Your Beliefs
Teh win.
Oiskohan tommonen takata kisa mitään ? et vakio takata kaaroilla kisattais ?`:DD
--
Jep jep :D
Aloin ratkaisemaan tätä nytten.
Olipa kerran kymmenen kamelin kamelikaravaani matkalla Marokosta Egyptiin. Karavaanin lastina oli sata kilon kultaharkkoa, joita jokainen kameli kantoi kymmenen. Jokaisella kamelilla oli oma kuski (KUKA T
--
Mudinski kirjoitti 16.08.2008 18:33: No niinhän se teki :Dehe ehe xD wanha juttu
No niinhän se teki :D
Mudinski kirjoitti 16.08.2008 18:28: Tälläistä paskan puhuminen lähes parhaimillaan on :D Mies oli matkalla kaupunkiin ja häntä vastaan matkalla tuli kärry jota veti kaksi hevosta ja ohjasi kaksi miestä. Lavalla oli seitsemän naista jolla jokaisella oli kori. Jokaisessa korissa oli kissa ja jokaisella kissalla oli 3 pentua. Kärryjä seurasi toinen kärry jota veti yksi hevonen ja ohjasi yksi mies. Kärryn lavalla oli 13 possua. Kuinka monta elävää olentoa oli matkalla kaupunkiin? Edit: Sotilaalla oli vain yksi tulitikku ja hänen piti sytyttää Kamina, Myrskylyhty ja tupakka. Minkä hän sytytti ensin?Tulitikun
Tälläistä paskan puhuminen lähes parhaimillaan on :D
Mies oli matkalla kaupunkiin ja häntä vastaan matkalla tuli kärry jota veti kaksi hevosta ja ohjasi kaksi miestä. Lavalla oli seitsemän naista jolla jokaisella oli kori. Jokaisessa korissa oli kissa ja jokaisella kissalla oli 3 pentua. Kärryjä seurasi toinen kärry jota veti yksi hevonen ja ohjasi yksi mies. Kärryn lavalla oli 13 possua. Kuinka monta elävää olentoa oli matkalla kaupunkiin?
Edit: Sotilaalla oli vain yksi tulitikku ja hänen piti sytyttää Kamina, Myrskylyhty ja tupakka. Minkä hän sytytti ensin?
ariko kirjoitti 16.08.2008 14:33: BOLT 9.69 OHOJa kaveri rupes jo tuulettelemaan 30m ennen maalia ja silti maailmanennätys!! :D
Tuloksia jälleen päivitelty :)
BOLT 9.69 OHO
hookkis112 kirjoitti 16.08.2008 10:05: No lol.. Mitä mun kritisoimiseen tulee niin on ihan mun oma ongelma. Kirjoittamisessako viittasit muhun? Omasta mielestä ihan kohtuullisen hyvin kirjotan. Miks vitussa te aina valitatte mun kirjotuksista!! Edit: Pyydämpä sitten anteeksi kitjoituksiani. En todellakaan ole halunnut aiheuttaa mielipahaa tai kenellekkään herneitä nenään. Olisikohan tämä sitten tässä.muistakkin olla ärsyttämättä,kyl mäkin oon+JOS+sinäki oot ; )