Forum - Recent Posts
mä sen vissiinki huomenna saan.
Perkele, oli loppu tuol anttilas helsingis.. Käyn ostaa sitten ku jaksan/ehin..
Aijaa mikset? kannatais. x)
Enpäs käykkään tänään..
San-andreakses jos käänsit tiukkaan isosta vauhdista niin auto kaatu ympäri hienosti ;)
auton äänet on hyvät, mut ohjatavuus on siin realistinen eli jos ajat 150km/H niin ei se millään helpolla kääny. :D
Mä taidan käydä tänään.. Koska helsingissä on jotkut sitä myyvät kaupat auki..
kertokaapas millanen se autolla ajettavuus ja autojen äänet ovat?
itse taidan käydä nappasemassa pelin heti huomenna.
Mudinski kirjoitti 30.04.2008 15:02:Juu... onkos niitä senioreita tulossa sinne NY:hyn driftaa jos sielä vois pitää ne pääsykokeet :)IIPPONEN kirjoitti 30.04.2008 04:50: Onkos Alliansesssa vielä tilaa?Täytyy jutella Jupen kanssa kun kuulen siitä jotain... on varmaan kuollut ?Voisin tulla ja mitkä on pääsyvaatimukset (en sitte oo jaksanu selailla ylempiä kirjotuksia)Joo et näköjään ollenkaan. Tossa mun edellisessä viestissä kerrottiin se.
1 sanalla PARAS!
Viikonloppuna varmaan käyn ostamassa. Niin sitten nähdään.
IIPPONEN kirjoitti 30.04.2008 04:50: Onkos Alliansesssa vielä tilaa?Täytyy jutella Jupen kanssa kun kuulen siitä jotain... on varmaan kuollut ?
Voisin tulla ja mitkä on pääsyvaatimukset (en sitte oo jaksanu selailla ylempiä kirjotuksia)Joo et näköjään ollenkaan. Tossa mun edellisessä viestissä kerrottiin se.
Siis sairaan siisti peli ikinä niin hieno graafika ja kaikki 10 plus papukaija merkki mun arvio mie tykään.
Onkos Alliansesssa vielä tilaa? Voisin tulla ja mitkä on pääsyvaatimukset (en sitte oo jaksanu selailla ylempiä kirjotuksia)
Auto syttyi tuleen ja jätin sen palamaan. Menin katselemaan vierestä sen räjähdstä, kun joku kyttä rupesi ammuskelemaan jotain tyyppiä. Se kaveri juoksi suoraan mun auton vierestä ja sitten KABOOM!! Se räjähti ja kaveri lensi ihan helvetisti. Kyttä vaan jatkoi matkaa ja mä repesin.
TehBigBunny kirjoitti 29.04.2008 18:12: Onkos kukaan löytänyt mitään jännää ? Makeita autoja tai pyöriä ? Mulla hauskin tapahtuma oli kun seurasin kahden siviilin tappelua mun ajaman kolarin jälkeen...
IIPPONEN kirjoitti 29.04.2008 17:53: En oo pelannu, muta voin sanoa jo negatiivista siitä... se vie forzasta kaikki kuskit pois forzan parista :'(Sad but true...
Onkos kukaan löytänyt mitään jännää ?
Makeita autoja tai pyöriä ?
Mulla hauskin tapahtuma oli kun seurasin kahden siviilin tappelua mun ajaman kolarin jälkeen
En oo pelannu, muta voin sanoa jo negatiivista siitä... se vie forzasta kaikki kuskit pois forzan parista :'(
Axu 96 kirjoitti 25.02.2008 19:03: miltä se sisä kuva näyttää siinä tuner issaOnhan se ihan nätti ku kaikki mittarit liikkuu niiku pitääkin ja peilit toimii... ainoo miinus on että rattia ei näy :( Onhan tuo ihan ok peli ku ilmatteeks sain ja jos haluu hakea vauhdin tuntua niin tossa sitä riittää ku vetää liikenteen seassa 268 mailii tunnissa tuning supralla :D Ja autosta saa ihan minkälaisen haluu :) Ja grafiikat on hienot, autot kuulostaa autoille ja äänet muuttuu viritysten myötä ja turbo vinkuu ja suhisee luskomattoman realistisesti. Pelin miinuksia on kauheet musat (jotka saa pois päältä vain jos laittaa omat musat) tylsät tiet (vain valtateitä) ja ylihelpot vastustajat. Tiivistelmänä: Pelissä olisi potentiaalia loistavaan peliin mutta toteutus on kohtalaista tasoa (kiitos ubisoftille) bugeja ei ole ja ruudunpäivitys sulavaa :)