Forum - Recent Posts
Hyllystä löytyy Forza 2 ja Halo 3..
Jos en kesäksi töihin pääse niin GTA:n parissa menee koko kesä ;)
Mulla on vaan Forza 2, Tony Hawk´s Project 8, FIFA 08 ja GTA IV.
Hakusessa on vielä Football Manager 08
noh valmistautuminen meni viimetippaan ja kerkesin 5kierrosta jopa ajamaan. aika-ajot sitten menikin ihan vituiksi :D 4 tila vasta. noh itse finaalissa heti lähdössä pääsin 3;ksi ja heki sen jälkeen 2:ksi. siinä 2ajelin jonkun aikaa kunnes pääsin kärkeen ja siinä ajelin tasasesti kisan voittoon.
Kisaan lähdin 3 ruudusta. Toiseksi ehdin jo nousta ja sitten tapahtui valitettava haaveri jossa autoni kärsi vaurioita. Kierrosajat olivat sitten kautta kisan huonoja ja kuudennenksi jäätiin. Nyt kun ei voida juhlia sponsorin juomien voimalla, otetaan suruun..
Prkle, eksy kuski reitiltä jä jäi kisat ajamatta :/ Noh, eiköhän tää tästä...
Aika ajossa sais kuudennen lähtöruudun ja kisassa tulin viidenneksi. Viides sija oli odotettavissa vähäisen harjottelun ja huonon ajotuntuman vuoksi.
Seuraavaan kisaan harjotellaan sitten taas tosissaan ja pyrin kolmen parhaan joukkoon.
Painettiin suoraan vinnaaliin kun kisaajia oli 7.
Kisankulusta: Tuli taas ajettu ihan pär-seel-leen.
Myyris yllätti kun ei ollut paalulla !
Kisaan lähdettiin 4. ruudusta ja alussa jouduin taistelemaan kovasti. Sitten puolessavälissä ensimmäistä kierrosta Kurppak ja Iipponen osuivat yhteen ja nousin kolmanneksi. Miqqe meni menojaan, mutta Topia sain otettua kiinni. Ohi on kuitenkin liian vaikea päästä, kun molemmat tekivät virheitä(karseeta katsoa replayta).
Kisan puolivälin jälkeen Miqqe teki virheitä ja yritin kovemmin painostaa Topia, jotta pääsisi Miqqen kantaan. Lopulta kieroksella 8 pääsin Topin ohi, mutta vähän ajan päästä olin itse pellolla. Pääsin vikoissa mutkissa kuitenkin Topin kantaan.
Maali suoralle pääsin kuitenkin lujempaa ja mentiin noin 20 m erolla Topin kanssa. Topi meni edellä, kunnes Karvisen tallin auto lensi 600 km/h päin meikäläisen rellua. No sitten lennettiin 18 G:n voimalla päin varikkomuuria ja kisa oli siinä. Harmi oli hyvää vääntöä kisan lopussa. No ilmeisesti sain kuitenkin 3 sijan, joten edes jotain pisteitä irtosi. Alkaa vaan vituttaa nää rattibugit ja lagit, muuten oli taas hyvät väännöt.
Siis tänne taas kommentteja kisasta :)
Tuttu sivusto. Sieltä katson aina Formulat.
Jos jotain kiinnostaa niin tästä linkistä pääsee katsomaan F1 kisat suorina. Ainakin mulla (netin nopeus 8/1megaa) toimii hyvin.
"Formulaaa":http://mad-max.coolpage.biz/simulcastPlayer_02.swf
amis90 kirjoitti 25.04.2008 15:11:mulla on nyt kuva mun nissanista ^^ sinne sivuille vois laittaa mun autokuvaks sen missä sladitan ja kuva on otettu takaa päin. Joo se kuuden hengen ryhä kuva kuulostaa hyvältäMudinski kirjoitti 25.04.2008 12:36: Huomasin että siellä on "Draft" homma päällä... Nyt päivittyy kovaa vauhtia :D E: RoyalRen, kurppak ja amis90... Kuvaa tulemaan drift autostanne ( FinDrift ) Ja en löytänyt kurppakin ja Royalin asuinpaikkaa joten missä asutte ? Ps. Laskeppas tiimissä mukana olevat jäsenet :D Onko jollakin jotain hienoja FinDrift kuvia ? Pitäiskö käydä ottamassa ainakin 6 hengen ryhmä kuva ?mä laitan kuvaa tulee heti kun saan ne malaukset mun nissanii ^^
Mennyt väärään kohtaan... Korjaan samantien.
Royal oli Vantaalta.
muuten ihan näin BTW tuol finndriftin virallisilla sivuilla lukee et olisin vantaalainen O_O vaikka oikeesti oon Järvenpäästä ;D miksi näin?
hookkis112 kirjoitti 24.04.2008 13:46: Amis, oon yllättyny et noin vähänaikaa pelaillu osaa vetää noin nätisti! Onnittelut tiimiin pääsystä!Kiitos Kiitos ^^
hookkis112 kirjoitti 24.04.2008 13:46: Amis, oon yllättyny et noin vähänaikaa pelaillu osaa vetää noin nätisti! Onnittelut tiimiin pääsystä!Kiitos Kiitos ^^
Mudinski kirjoitti 25.04.2008 12:36: Huomasin että siellä on "Draft" homma päällä... Nyt päivittyy kovaa vauhtia :D E: RoyalRen, kurppak ja amis90... Kuvaa tulemaan drift autostanne ( FinDrift ) Ja en löytänyt kurppakin ja Royalin asuinpaikkaa joten missä asutte ? Ps. Laskeppas tiimissä mukana olevat jäsenet :D Onko jollakin jotain hienoja FinDrift kuvia ? Pitäiskö käydä ottamassa ainakin 6 hengen ryhmä kuva ?mä laitan kuvaa tulee heti kun saan ne malaukset mun nissanii ^^
Mä testasin ihan huvikseen tota level-uppia..n.6
Huomasin että siellä on "Draft" homma päällä...
Nyt päivittyy kovaa vauhtia :D
E: RoyalRen, kurppak ja amis90... Kuvaa tulemaan drift autostanne ( FinDrift ) Ja en löytänyt kurppakin ja Royalin asuinpaikkaa joten missä asutte ?
Ps. Laskeppas tiimissä mukana olevat jäsenet :D
Onko jollakin jotain hienoja FinDrift kuvia ? Pitäiskö käydä ottamassa ainakin 6 hengen ryhmä kuva ?
Katotaan miten ehitään.