Forum - Recent Posts

Ruato

Ruato 16.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Mulla on kamerassa jotain, laitan tulemaan to-iltana kun palaan työreissulta.
kurppak

kurppak 16.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Tarttis vielä loputki.
Miqqe

Miqqe 16.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Jälleen minimaalisilla valmistautumisilla kisaan. Sen lisäksi tallikaverin tekniikka petti korjauskelvottomaksi jo vapaissa harjoituksissa, ei pisteitä ollut FRC F1 Teamille paljoa odotettavissa. Välierän aika-ajot lähti kuitenkin hyvin käyntiin ja sieltä ensimmäinen lähtöruutu kisaan. Kilvanajo sujui muuten hyvin välierässä, mutta ensimmäisen mutkan ulkokanttari päätti viskata Clion täysin päinvastaiseen suuntaan, kuin olisi tarkoitus olla edetä. Siinä sitten luovutin johtopaikan Iipposelle ja näin ajettiin maaliin. Finaalin aika-ajo sitten menikin aivan penkin alle, sillä jäin edellisen aika-ajon parhaastani sekunnilla! Näin minulle siunaantui viides lähtöruutu illan h-hetkeen. Melkein koko kisa oli hyvää vääntöä jonkun kanssa, eli yksin ei tarvinnut ajella. Ehdinpä alussa käydä kurkkaamassa kuudetta sijoitustakin, mutta loppujenlopuksi löysin itseni palkintopallilta ja käteen lyötiin hopeinen kattila. Tämä ehkä onnistuneen varikkotaktiikan, jolloin kuittasin EvoBobberin ja Ac3wayn spinnauksen ansiota. Niin ja tällä kertaa hopea ei todellakaan ollut häpeä. Iipponen pineli kärjessä niin lujaa, ettei siihen kyytin ollut mahdollisuuksia kuin satunnaisilla kierroksilla! Kaikenkaikkiaan jälleen jännittävät kisat ja hienoa että voitto meni myös sinkkuna ajelleelle tallille :D Suzukassa odotukset korkealla, sen verran mieluisa rata kun on. Tässä hieman tuloksia: 1 Välierä, Aika-ajo: #1. Miqqe 1.37.393 #2. WalleyedTopi 1.38.246 #3. Iipponen 1.38.797 #4. kurppak 1.39.227 #5. markki 1.43.035 #6. ruato 1.45.586 1 Välierä, Kilpailu: #1. Iipponen 1.37.xxx / 16.41.502 #2. Miqqe 1.37.336 / 16.42.262 #3. markki #4. #5. #6. 1 Finaali, Aika-ajo: #1. Iipponen 1.36.874 #2. EvoBobber 1.37.843 #3. Ac3way 1.37.930 #4. SisuArdor 1.38.307 #5. Miqqe 1.38.365 #6. WalleyedTopi 1.38.521 #7. markki 1.40.672 #8. kirves 1.41.721 1 Finaali, Kilpailu: #1. Iipponen 1.36.444 #2.Miqqe #3. #4. #5. #6. #7. #8. *Kun katson replayt, niin saan lisää tuloksia ylös, mutta kierrosaikoja en valitettavasti tuon enempää ole ehtinyt napata :/
Ac3Way

Ac3Way 16.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Tarvitaanko vielä aikoja? Mulla olis kamerassa II-sarjan aikoja.
Ruato

Ruato 16.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Kyllä. Viime viikolla kesti kun tein päivitykset yksin ja olin kipeänä. Nyt kun kurppak ja Bunny on avittamassa niin nuo menee nopeammin. KurppaK:lla vaan ilmeisesti kiirettä juuri nyt.
EvoBobber

EvoBobber 16.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Varmaan homma vetreytyy kunhan saadaan hommaan vähän rutiinia... :)
Draghar

Draghar 16.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

No pitäisi olla kiitollinen että jokku yleensäkkään jaksaa ylläpitää sivustoa, meneehän siihenkin oma aikansa.. Ja parempi se niinpäin, että sivujen päivittäminen on kiinni päivittäjästä eikä henkilöistä joiden pitäisi lähettää päivittäjälle päivitettävää tietoa :)
Miqqe

Miqqe 15.04.2008 in Finnish Drift Alliance

Miqqe kirjoitti 24.03.2008 21:04: Tuolla kotisivuilla voi meikäläisen brieffauksee laittaa "tämän":http://img411.imageshack.us/my.php?image=437ea784b6d44f67aa461cbhl6.jpg kuvan.
Tuossa se mun kuva ja Vantaalla vaikutan minäkin.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.04.2008 in miten..

Easy vaikeustaso, kaikki avut pois päältä ja sitten palkkaa sen edullisimman botin ajamaan r1 endurance kisan. Ottaa vaan vähän siiipeä pois autosta että kulkee suoralla. Sitten vaan vaikka lenkille ja tunnin kuluttua on 200k tienattu.
nuera007

nuera007 15.04.2008 in miten..

Pitää olla kyllä melkonen nolife tyyppi joka maksaa 123 taalaa 25 miljoonasta forza crediitistä :)
nuera007

nuera007 15.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

No sellanen mikä tulee mieleen ja olis kyllä pitäny olla tässä eli ahtopaineita pitäs kyllä saada säätää
TehBigBunny

TehBigBunny 15.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Ei niitä tietoja kukaan tahalleen pihtaile. Mä päivitän kyllä sun voittokulun sinne kunhan vaan saan tunnarit kurppakilta. "myyris 49 pistettä"
Myyris

Myyris 15.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

onse jännää kun hoputetaan ensi meitä että laittakaa kaikki kuntoon yms ja sitten itse tulosten päivittämisessä kestää päiviä :(
BulldoZ

BulldoZ 15.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Yö kilpailuja ja tokyossa ajettava katukilpailu olisi aika hyvä lisä forza3 ja erityisesti driftinkiin sopisi toi tokyo :P Ja vielä oisi kiihdytyskilpailuja ja luokkia olisi jokaselle vetotavalle omansa ja eri tehoille omansa jne. kun kerran test track alueella on jo ''joulukuusi'' ja kiihdytyssuora
markki

markki 15.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Kisaviikonloppu alkoi jälleen mukavasti. Harjotuksissa Clion koppi kiisi kovia aikoja, mutta varsinaiseen kisaan mennessä mekaanikkoiden uudelleen virittämät iskarit sitten kostautuivat. Ensimmäisessä aika-ajossa vauhti riitti juuri ja juuri toiseksi viimeiseen lähtö ruutuun. Väli-erissä minun kannalta eniten jännitystä koko kisasta tuli juuri väli-erän ensimmäisillä kieroksilla. Siinä sai väistellä toisia kanssa kilpailijoita tiukan shikaanin jälkeen ja nousin kolmanneksi. Taisin jopa käydä toisenakin, mutta autossa ei vain riittänyt kulkua ja putosin takaisin kolmanneksi. väli-erien edetessä pienet virheet maksoivat ja kävin välillä tallikaverin takana, mutta koko ajan pysyin kuitenkin finaali sijoituksessa. Finaaliissa samat murheet jatkuivat ja aika-ajossa olin jälleen toiseksi viimeinen. muutaman kierroksen olin aivan jonossa kuten muutkin, mutta ajo herpaantui välillä ja käväisin ulkona. Silloin Kirves pääsi ohi ja minä tipuin lopullisesti viimeiseksi. Loput olikin sitten "sunnuntai ajelua". Lopputulos jäi harmittamaan, koska Road Atlanta on yksi lempi-ratojani. Ja nyt tulee vielä kahden viikon tauko SM-sarjaan, kun joudun jättämään seuraavan viikon Suzukan osaklipailun väliin. Itse olen silloin Vaasassa ura-autojen suomen mestaruus kisoissa. Että Mugelossa nähdään
Jupe San

Jupe San 14.04.2008 in Finnish Drift Alliance

Noniin viime viikolla ei saatu aikoja sopiviks kaikille, joten tälle viikolle uusia päivä ja aika ehotuksia koskien tuota 300zx cuppia mikä ajetaan maple valley shortilla.
Myyris

Myyris 14.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

hmm. tuli tossa mieleen et miten pitkään menee aina ennenkun sivut päivitetään ja tulee uudet tulokset? miusta noi tulokset näkee tuolta kommentti keskustelusta aika suoraan? ettei se iso homma olis laittaa sivuille?
Daysavior

Daysavior 14.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Aika-ajot meni ihan ok kun pääsin lähtemään toisesta ruudusta. Kisassa sitten olikin mukavaa kilvanajoa Myyriksen kanssa kaksi kierrosta, jonka jälkeen kadotin Myyriksen näkyvistä rinnakkain ajettaessa ja luonnollisesti seurauksena pieni kosketus. Siitä piruetin ja kautta löysin vapaan parkkipaikan keskeltä kohuttua shikaania. Siinä ei sitten uskaltanut liikkua mihinkään suuntaan kun autoja viiletti 100+ km/h edestä ja takaa. Ja tottakai Makau, tuo rakas kilpakumppani Laguna Secalta, tuli sen verta kovaa ettei ilmeisesti kerennyt kissaa sanoa kun autot ottivat osumaa. Seurauksena Makaun keskeytys ja minulla hajonnut keula,etujarru ym.. Totesin kuitenkin vauriot sen verran pieniksi, että päätin taistella kisan loppuun asti. Tosin taktiikkaa täyti muuttaa. Armottoman takaa-ajon jälkeen pääsin Jupe Sanin ohi ensimmäisten varikkopysähdysten aikana. Ensimmäisten varikkopysähdysten jälkeen sain Dragharin näköpiiriini ja onnistuin kuromaan reilun 3 sekunnin eron reiluun sekuntiin ennen kuin täytyi tulla toista kertaa sisään. Toisten pysähdysten jälkeen ero olikin jälleen n. 3 sekuntia ja pysyi tasaisesti 3-6 sekunnissa aina viimeisille viidelle kierrokselle, jolloin päätin alkaa kokeilemaan Clion rajoja hieman huonoin seurauksin. Maalissa ero olikin sitten jo reilu 10 sekuntia. Hävisin rikkinäisen keulan takia kierroksella noin puoli sekuntia, joten ehjällä autolla olisi kisat olleet Dragharin kanssa todella tiukat. Mutta näin tällä kertaa. Huolimattomuudesta rokotetaan. Kaiken kaikkiaan jälleen hyvät ja ennen kaikkea tapahtuma rikkaat kisat. Näitä lisää niin ajaa kyllä mielellään kaikki kauden kisat.
Ac3Way

Ac3Way 14.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Sisu Ardor kirjoitti 14.04.2008 13:43: Välierät menivät aika kehnosti, mutta 1.finaaliin mentiin. Finaalin aika-ajot meni kohtalaisesti,neljäs sija. Itse kisassa sitten ajelin neljäntenä pitkään. Minä,Ac3way ja Miqqe ajeltiin pitkään peräkanaa, ja sitten,en muista monen kierroksen jälkeen, viimesessä mutkassa meinasin ohittaa pojat sisältä,taisin osua Ac3wayn autoon (tai päinvastoin), ja tämän seurauksena autoni pyörähti. Puhdas kilpailutilanne. Sain kuitenkin noustua viimeseltä sijalta viidenneksi onnistuneen varikkotaktiikan ansiosta.
Joo yritin itse ohittaa samalla Miqqeä, kun se ajoi niin hitaasti siinä kohtaa. Meinasin ajaa sen yli. Menin sisälle katsoin peiliin niin sun auto oli hävinnyt nopee vilkaisu sivulle, ei näy vieläkään. Sitten kääntö mutkaan ja ajattelin pääsen maali suoralla ohi Miqqestä. Mentiin melkein rinnakkain viimeiseen mutkaan. Siinä ei vaan tainut enää olla tilaa sulle. Kisatilanne, mutta valitettava lopputulos. E. Ei näitä niin tarkkaan enää muista. Jos jollain on replay ja jaksaa/huvittaa tarkistaa, tuskin siinä kuitenkaan mitään väärä tapahtui. Kun ei protestiakaan ole tehty :)
Sisu Ardor

Sisu Ardor 14.04.2008 in SM-sarja Road Atlanta, kisakommentit

Välierät menivät aika kehnosti, mutta 1.finaaliin mentiin. Finaalin aika-ajot meni kohtalaisesti,neljäs sija. Itse kisassa sitten ajelin neljäntenä pitkään. Minä,Ac3way ja Miqqe ajeltiin pitkään peräkanaa, ja sitten,en muista monen kierroksen jälkeen, viimesessä mutkassa meinasin ohittaa pojat sisältä,taisin osua Ac3wayn autoon (tai päinvastoin), ja tämän seurauksena autoni pyörähti. Puhdas kilpailutilanne. Sain kuitenkin noustua viimeseltä sijalta viidenneksi onnistuneen varikkotaktiikan ansiosta.