Forum - Recent Posts

BezaFIN

BezaFIN 12.04.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Ruato kirjoitti 12.04.2008 13:26:
BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 10:38: Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Damn! :( Ei ole tullut boksi henkiin?
No eihän se tuosta henkiin lähde. Pitää huomenna tota pyyhetrikkiä kokeilla jos kisan ajaksi saisi toimimaan.
Ruato

Ruato 12.04.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

BezaFIN kirjoitti 12.04.2008 10:38: Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Damn! :( Ei ole tullut boksi henkiin?
TehBigBunny

TehBigBunny 12.04.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Mä kämmäsin sen profiilini ihan itse. Ei muutakun kovalevy kiinni uuteen ( korjattuun ) koneeseen ja peliksi.
Ac3Way

Ac3Way 12.04.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Semmottiis. Oliks pakko hajottaa boksi?
BezaFIN

BezaFIN 12.04.2008 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Red rings of doom tuli ja tais olla sm-kaus sitten tässä. Saatana. Miten se on, muistelin et joltai kuka oli boksin lähettäny oli profiilit hävinnyt? Ilmeisesti pitäis pysyy jos pitää kovon itellä?
Ruato

Ruato 11.04.2008 in SM Sarja, asioita / ehdotuksia. Kommentteja odotetaan.

TehBigBunny kirjoitti 11.04.2008 17:53:
Daysavior kirjoitti 11.04.2008 17:51: Mitenkäs nuo välierien kokoonpanot muidostetaan? Arvotaanko ne ihan randomilla vai onko niissä joku selkeä systeemi? Esim. parilliset ja parittomat sen hetken sarjan tilanteen mukaan?
Randomilla niitä on haettu.
Itse asiassa olen ne ainakin siihen kisakuvaukseen vetänyt sääntöjen mukaan. Siellä se on määritelty. Periaatteena pelaajat jaetaan eriin järjestyksessä pistetilanteen mukaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 11.04.2008 in SM Sarja, asioita / ehdotuksia. Kommentteja odotetaan.

Daysavior kirjoitti 11.04.2008 17:51: Mitenkäs nuo välierien kokoonpanot muidostetaan? Arvotaanko ne ihan randomilla vai onko niissä joku selkeä systeemi? Esim. parilliset ja parittomat sen hetken sarjan tilanteen mukaan?
Randomilla niitä on haettu.
Daysavior

Daysavior 11.04.2008 in SM Sarja, asioita / ehdotuksia. Kommentteja odotetaan.

Mitenkäs nuo välierien kokoonpanot muidostetaan? Arvotaanko ne ihan randomilla vai onko niissä joku selkeä systeemi? Esim. parilliset ja parittomat sen hetken sarjan tilanteen mukaan?
TehBigBunny

TehBigBunny 11.04.2008 in miten..

Ensin sun pitää ottaa niitä pelissä. Sitten kun peli kysyy että laitetaanko nettiin niin lähetät ne http://forzamotorsport.net sivulle ja sieltä sitten (loggattua gamertagilla sisään ) talletat omalle koneelle ja tuolta ylhäältä ^ vasemmasta 'Kuvat' kohdasta laita ne FRC:n sivulle.
mauser1911

mauser1911 11.04.2008 in miten..

saan kuvia laitettua tänne?
Ruato

Ruato 11.04.2008 in SM-sarja Laguna Seca, kisakommentit

Tack, päivitin sivuja.
Daysavior

Daysavior 11.04.2008 in SM-sarja Laguna Seca, kisakommentit

Niin tosiaan tuo Myyriksen ja Dragharin lähtöjärjestys saattaa tosiaan olla niinkin päin, että Draghar lähti paalulta. Laitoin ne ihan oman muistikuvan perusteella tuohon järjestykseen. Täytyy tarkistaa vielä kisareplaystä. Pahoittelen näin montaa viestiä mutta en pääse muokkaamaan noita omia viestejä, koska sivuston keskustelupalsta ei toimi itsellä oikein. Eli en näe keskusteluja, jos olen kirjautuneena sivuille.
Daysavior

Näköjään nuo minun laittamat ajat heittää aika paljonkin noista sarjan kotisivuilla olevista. Onkos nuo Makaun ylösottamia tuloksia? Minun laittamat aika-ajon ajat on otettu kuvasta, joka on otettu kaikkien maaliintulon jälkeen, joten nuo minun laittamat ajat pitäisi olla niitä "oikeita" aikoja. Niissä ei siis pitäisi olla "nettiviivelisää". aika-ajot(sijat 3-8) http://img177.imageshack.us/my.php?image=aikaajolagunasecarh5.jpg kisatulokset sijat 1-6 http://img256.imageshack.us/my.php?image=kisalagunaseca1bl0.jpg kisatulokset sijat 3-8 http://img247.imageshack.us/my.php?image=kisalagunaseca2cc6.jpg Kisatulokset muuten samat, kuin sarjansivuilla mutta Myyriksen paras kierrosaika heittää aavistuksen.
Daysavior

Välierät meni miten meni. Tipuin lähdössä viidenneksi mutta onnistuin kampeamaan itseni kolmanneksi ja lopulta melko selkeästi finaaliin. Itse finaali meni melko hyvin. Vaikka voitto tuli (kiitos netin avustuksen) niin ei se ajo mitään kovin vakuuttavaa vauhdin puolesta ollut. Tosin yllätti se ero, mikä synty minun ja kolmanneksi tulleen välille. Oma kisavauhti oli nimittäin keskimäärin siellä 1.40. pinnassa, vaikka ihan hyvin olisin voinut ajaa tasaisesti 1.39 alle. Mutta eipä siinä. Sain kuitenkin hyvin pidettyä Makaun takanani, vaikka hiillostus oli kova lähes koko kisan ajan. Muutama läheltäpiti-tilanne kyllä syntyi kisan tuoksinassa ja esim. Makaun etupuskuri sai hieman osumaa mutta kaikelta vakavalta kuitenkin vältyttiin. Ja vaikka viimeisellä kierroksella lähti auto renkaiden kulumisen takia aika komeasti hanskasta kolmanneksi viimeisessä mutkassa, ei kuitenkaan tarvittu maalikameraa lopputulosten selvittämiseksi, koska Makaulla loppui menovesi juuri maalisuoran alussa. Kaiken kaikkiaan jälleen hieno kisa. niitä tuloksia: *1-sarjan finaali* aika-ajot: 1. Myyris __?:??.???__ 2. Draghar __?:??.???__ 3. Daysavior __1:39.403__ 4. Terokortelainen __1.39.454__ 5. Splat Number1 __1.39.404__ 6. Draghar __1:39.734__ 7. Jupe san __1:40.668__ 8. Tehbigbunny __1:40.728__ Terokortelainen lähti neljäntenä, vaikka splat numberilla oli parempi aika, koska aikojen vertailussa tuli erehdys johtuen nettiviiveen vääristämistä ajoista. Splatilla ei ollut akuuttia tarvetta lähtöjärjestyksen korjaamiseen, joten kisaan lähdettiin ylläolevassa järjestyksessä. Finaali: 1. Daysavior __41:43.585 ++ 1:38.532__ 2. Makau __41:45.217 ++ 1:38.804__ 3. Splat Number1 __41:56.449 ++ 1:38.845__ 4. Draghar __42:07.143 ++ 1:38.808__ 5. TeroKortelainen __42:08.807 ++1:39.623__ 6. TehBigBunny __42:48.244 ++ 1:39.574__ 7. Jupe San __43:04.556 ++ 1:40.772__ 8. Myyris __DNF ++* 1:38.015*__
TeroKortelainen

TeroKortelainen 11.04.2008 in SM-sarja Laguna Seca, kisakommentit

Varsinaista kisaraporttia on tälläkin kerralla turha odottaa täältä päin, koska itse kisojen jälkeen illalla en aio jatkossakaan ruveta mitään proosaa vääntämään ja myöhemmin taas on mahdoton muistaa, mitä juuri näissä SM-sarjan kisoissa on milläkin kierroksella kenenkin perässä tapahtunut. Menneenä sunnuntainakin tuli ajettua varmaan about 50 Live-kisaa, niin siitä voi kukin miettiä, kuinka paljon kiinnostaa lähteä yksittäisen skaban tapahtumia muistelemaan jälkeen päin. Jos joku kokee tämän loukkaavaksi, niin voi voi...
Myyris

Myyris 10.04.2008 in SM-sarja Laguna Seca, kisakommentit

muuten meni kaikki hyvin paitsi ite finaali ihan vituiks. EIpähän siinä hittojakkaan kun tippuu serveriltä :(
cervelinho11

cervelinho11 10.04.2008 in Miksi?

Tero on kyllä aivan oikeassa. Muskeliautojen PI arvoissa on selvä bugi, joka antaa niille liikaa etua muihin autoihin nähden. Olisi kiva nähdä tosiaan miten 1000heppainen laiva pysyy Ferrarin kyydissä oikeasti, vaikka tcs päälläkin.
Miqqe

Miqqe 10.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

BezaFIN kirjoitti 10.04.2008 11:42:
EvoBobber kirjoitti 09.04.2008 13:16: Prkl, geisha team tippui kakkossijalle... :P Ens kisassa sit kaksoisvoitto Ac3!
Not gonna happen ;)
Peesaan =)
BezaFIN

BezaFIN 10.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

EvoBobber kirjoitti 09.04.2008 13:16: Prkl, geisha team tippui kakkossijalle... :P Ens kisassa sit kaksoisvoitto Ac3!
Not gonna happen ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2008 in I am BACK!

Nicoju kirjoitti 10.04.2008 05:57: Terve, yli neljän kuukauden odottelun jälkeen sain vihdoin Forza 2:n levyn takaisin Microsoftin levynpalautusohjelmasta. (Edellinen oli siis naarmuuntunut). Nyt kun rattikin on hankittu, alkaa Forzan peluu taas uudestaan! Toivottavasti näemmä kilparadoilla reilun ja kiihkeän taistelun muodossa! Ei muuta kuin hyviä työ-/koulupäiviä ja mukavia pelihetkiä!
Voi hippu, 4 kuukautta ei liian nopea.