Forum - Recent Posts

Jupe San

Jupe San 02.04.2008 in Finnish Drift Alliance

Ois yks ehotus mikä voitas vaikka jo tällä viikolla alottaa. Eli valittais joku tietty auto ja siihen joku PI raja esim. AE86 B700 ja rata valittais myöskin. Sitten harjoteltas aina sen viikon ajan ja viikonloppuna/sunnuntaina ois big finaalen, jossa otettais 1on1 ja isomman porukan tandemia. Autot pitää siis säätää tai hakea netistä valmiit säädöt kunhan radan vaan saa linkattua hyvin ja isolla kulmalla. Pistäkää rata ehotuksia ja auton/-luokka.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Mudinski kirjoitti 02.04.2008 11:53: Hyviä asioita on tullut jo ja samoilla linjoilla ollaan... Sääolot, sisäkuvakulma ja itse haluaisin ikkunoihin tarroja ( edes muutama ), Maalaus jutussa pieniä ongelmia...
Juu ja kunnon sää ei mitään "Oh sataa kierrosajat putoaa 0.1 sekkaa" Kunnon optiot, halutessa, varikolle.
kurppak

kurppak 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Itse haluaisin, että ne konekuskit ei ajais mutkaan jarruttaessa takapuskuriin kiinni. Tää on varsin nautittavaa etenkin ekassa mutkassa ja sitten myös vikalla kiekalla.
Jupe San

kurppak kirjoitti 02.04.2008 13:43: En oo näköjään vieläkään listalla. Johan nyt on...
Lisätään junnuihin ja nytten ei enään porukkaa kovasti rekrytä..
kurppak

kurppak 02.04.2008 in Finnish Drift Alliance

En oo näköjään vieläkään listalla. Johan nyt on...
Jupe San

Kattoa taas paikattu. Tän viikon sunnuntaille ehotelkaa kaikki aikoja itelle sopis melkeen koko päivä, mutta iltapäivä ja enne SM-Clio Cuppia.
Mudinski

Mudinski 02.04.2008 in Finnish Drift Alliance

Lisään RR sut sitten ja Teron iän kun olen kotona... Yritän saada kuvan paidasta...
Mudinski

Mudinski 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Hyviä asioita on tullut jo ja samoilla linjoilla ollaan... Sääolot, sisäkuvakulma ja itse haluaisin ikkunoihin tarroja ( edes muutama ), Maalaus jutussa pieniä ongelmia...
Splat Number1

Splat Number1 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Split Screen kisoihin split-ajat näkyviin, sekä selkeämmät kierroslukumittarit Ja toisiaan ne vaihtelevat sääolosuhteet
Ruato

Ruato 02.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Daysavior kirjoitti 02.04.2008 08:05:
Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:01: Sisältöä päivitetty myös..
Siellä on virhe noissa Tsukuban kisan tuloksissa. Kummankin 1-sarjan välierän tulokset on samasta välierästä. Myös oman välierän aika-ajon tulokset on väärät. Itse olin ainakin omalla kuvaruudulla toiseksi nopein. Tosin heti maaliin tulon jälkeen herjasi dirty disciä ja piti käynnistää poksi uudestaan, jonka takia tosiaan lähdin viimeisestä ruudusta.
Kyllä, näköjään samat nimet molempien välierien tuloksissa. Huomasin, että kakkosvälierän tuloksia ei ole mainittu missään. Muistatko ulkoa tai muistaako joku muu? Nuo aika-ajojen ajat otin suoraan Northg7:n kilpailun mukana olleesta kommentista.
TheL44

TheL44 02.04.2008 in Finnish Drift Alliance

OIOI T-paita onko komee, laita kuvaa toki ;) Vois tosiaan jokupäiuvä kerätä koko porukka kasaan kerrankin ja harjotella. Laittakaa päviä ehdotuksia miulle ainakin kävis luultavasti sunnuntai. PS. Mudinski laita sitten miun iäksi 17.
TheL44

TheL44 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Itse ainakin haluaisin eniten tuota sisäkuva kulmaa peliin.
Ac3Way

Ac3Way 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

- Muuttuvat kelit - Career-moodiin jotain järkeä - Tietokone kuskit split screen kisaan mukaan - Race weekend pelimuoto Minusta ei tarvita .jpeg importtausta, autoista tulee hienompia kun tekee itse.
Makau

Makau 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Olis kiva jos lobbyy mahtus vaiks 16 kisaajaa. Tai vähintään muutama enemmän.
EvoBobber

EvoBobber 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:10: - Mahdollisuus importata paint jobeihin esim. jpg-kuvia. Tulisi maalaaminen monta kertaluokkaa helpommaksi.
Nouuuu!!! Sittehän mä jään työttömäksi!! :D
TehBigBunny

TehBigBunny 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Career puolelle kovemmat ja tasaisemmat vastustajat, ainakin vaikeimmille tasoille. ABS:it voisivat olla hitusen heikommat ne auttaa liikaa ajamista. Kyllä ilman ABSeja ajaen ja täydellisen kierroksen osuessa kohdalleen pitäisi olla selvästi nopeampi. Jos ilmestyisi ennen 2010 olisi kiva :D
Ruato

Ruato 02.04.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Mikä on huoonosti Forza 2:ssa, mitä siitä puuttuu? Kerätään listaa noista ja laitetaan menemään Turn10:lle. Ehkä ainakin jotain saadaan vielä sisällytettyä Forza 3:een. Aloitan itse muutamilla jutuilla. - Mahdollisuus määrittää kisapituuksia vähän tarkemmin kuin 1...10, 25, 50, 75 kierrosta. Helppo muutos mutta tärkeä. - Oikeat aika-ajot tuetuksi itse peliin ettei tarvitse pelleillä. - Replayhin (vaikkapa telemetriaan) näkyviin myös kierrosajat. Ei voi ymmärtää miksi ne ei ole siellä. - Minkä takia kisan loputtua on vain muutama sekuntti aikaa savettaa replay / katsoa tuloksia ennenkuin peli jo kiirehtii eteenpäin. Täysin järjetön tapa toimia. Voisiko olla optio automaattisesti tallentaa ne. - Ominaisuus, jossa voidaan säätää vähän tarkemmin millaisilla autoilla voi osallistua. Ei niin kuin nyt että vaihtoehdot on ei mitään virityksiä tai sitten kaikki sallittua. - Mahdollisuus vapaasti valita mistä padin/ratin näppäimestä tapahtuu mitäkin. - Mahdollisuus kalibroida ratti. - Mahdollisuus importata paint jobeihin esim. jpg-kuvia. Tulisi maalaaminen monta kertaluokkaa helpommaksi. - Mahdollisuus saada tallennetut replayt ulos boksista. Esim. muistitikulla tms.
Myyris

Myyris 02.04.2008 in SM-sarja, Tsukuba, kisakommentit

noh eipähän tossa hittojakkaan kisan suhteen. Aika-ajot meni välieriin aikaslailla kehnosti ihan p.... aika ja silleen. Välierissä sit hiillostettiin cerveä niin pitkään ennenkuin hän teki virheen ja pääsin sen ohi. Sen jälkeen oli helppo sit ajella rauhassa voittoon. Itse finaalin aika-ajo meni kans aika huonosti mutta kumminkin toisena lähdin kisaan. Finaalissa 14 kierrosta hiillostin daysavioria ja muutaman kerran yritin ohi mutta tiukkaa teki ja hyvää kisaa oli. Sitten lopulta day teki virheen ja pääsin ohi jonka jälkeen eroa takana tuleviin tuli kierros kierrokselta lisää.
Daysavior

Daysavior 02.04.2008 in SM-Sarja, kotisivut

Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:01: Sisältöä päivitetty myös..
Siellä on virhe noissa Tsukuban kisan tuloksissa. Kummankin 1-sarjan välierän tulokset on samasta välierästä. Myös oman välierän aika-ajon tulokset on väärät. Itse olin ainakin omalla kuvaruudulla toiseksi nopein. Tosin heti maaliin tulon jälkeen herjasi dirty disciä ja piti käynnistää poksi uudestaan, jonka takia tosiaan lähdin viimeisestä ruudusta.
Ruato

Ruato 02.04.2008 in SM Sarja, asioita / ehdotuksia. Kommentteja odotetaan.

EvoBobber kirjoitti 02.04.2008 06:50: Kyllä tuolla FM.netin foorumilla on virallinen kehitysidea threadi... ;) niitä jopa luetaan...
Hyvä! Laitan uuden threadin noista kehitysideoista. Ehkä saadaan "Finnish Championship Series"-nimikkeellä paremmin äänet kuuluviin. :)