Forum - Recent Posts
mulle sopis jos alotetaan aina klo 18.00 pitää lähtee viim.19.30
Tai sitten tehdään molemmat, eli sarja valmistuisi 4 viikkoa aikaisemmin mitä se nyt on tuolla aikataulussa.
TehBigBunny kirjoitti 13.03.2008 12:40: Ja voihan noita aina sitten katsoa tapauskohtaisesti jos ei aikataulut täsmää. Vähän noi vikat kisat kyllä epäilyttää menee sen verran pitkälle kesään ...Samaa mietin kun kalenteria tein. Tuohon on oikeastaan pari vaihtoehtoa. Jättää pari kisaa pois tai sitten ajaa noina kahtena viikonloppuna jolloin on ns. väliviikko. Toisena niistä sunnuntaista on jääkiekon MM-finaali ja toisena Kanadan GP. Silloin voisi ajaa esim maanantai-iltana tai sitten lauantai-iltana riippuen vähän siitä miten se parhaiten sopisi kilpailijoille. Muutan aikataulua niin, että ajetaan joka viikonloppu jos ei täällä hirveätä vastustusta nouse.
Ruato kirjoitti 12.03.2008 19:28: Itselleni ei valitettavasti käy ennen kahdeksaa ja alussa kun asiasta juteltiin niin meitä oli muitakin (Tero taisi ainakin olla) joille sunnuntai-iltaisin oli ehdottomasti paras ajankohta. :(juu esim mulle... pieni siirto aikaisemmaksi ei välttämättä haittaa, mutta 20-21 pitää mielellään yleensä alkaa...
Kiitoksia kehuista, vaikka se ulkoasua onkin vielä aavistuksen keskeneräinen.
(X)Html-kielen opiskelu kannattaakin aloittaa muokkaamalla jo valmiita sivupohjia, eikä lukemaan mitään "tämä tehdään näin"-oppaita. Toki oppaistakin on hyötyä siinä, miten joku tietty muutos pitää tehdä.
Niin voisi kyllä miettiä jos lyhentäisi kautta tai tiivistäisi. Varsinkin, jos aiotaan järjestää toinen kausi perään. Itse kyllä ajelen Forzaa niin kauan kun levy toimii ja sitten ku se hajoaa niin ostetaa nuus. Toinen levy jo menossa :D
Ja voihan noita aina sitten katsoa tapauskohtaisesti jos ei aikataulut täsmää.
Vähän noi vikat kisat kyllä epäilyttää menee sen verran pitkälle kesään ...
elikkä tänne viestiä jos pelaa ja kysyisin oletteko kenenkään jengissä
Mullekkin sopii jos siirretään ajojen alkua aikaisemmaksi
Silverstone lisätty kalenteriin..
Hienot sivut kyllä! Iso + kaikille jotka tätäkin juttua potkii eteenpäin!
Testikisat lisätty sunnuntaille. Kaikki ilmoittautumaan..:)
Kiitos kiittämisistä! Se on ollut oikeastaan hauskaa. Ensimmäisen kerran elämässäni säädän html:ää vaikka kaikkea muuta onkin sitten tullut tällä alalla tehtyä.
Nyt vaan kaikilta tarinoita talli- ja kuskiesittelyjen muodossa niin saadaan sinne sisältöä jo ennen ensimmäisiä kisoja.
Ai niin, AC3Way, html:ää väännettiin tosiaan notepadilla.. :)
cervelinho11 kirjoitti 12.03.2008 17:28: Minun puolestani voidaan siirtää 1 tai 2 tuntia aikaisemmaksikin.Juu sopii hyvin, ehtii paremmin katsomaan La Liga pelit :)
Itselleni ei valitettavasti käy ennen kahdeksaa ja alussa kun asiasta juteltiin niin meitä oli muitakin (Tero taisi ainakin olla) joille sunnuntai-iltaisin oli ehdottomasti paras ajankohta. :(
Minun puolestani voidaan siirtää 1 tai 2 tuntia aikaisemmaksikin.
Eipä onnistunukkaan toi elisa homma. Kun elisahan ei tue PHP:tä. Mitä tämä kertoo palvelun laadusta ja sen hyödyllisyydestä.
joo no sit mä joudun jättää leikin siksee. eli mut voi pyyhkiä pois osallistujista tähän sarjaan harmi.
Mieluummin sitten korvaa mugellon, koska niitä on kaks jo siellä.. New yorkissa on kuitenkin haastetta, yks jarrutus vituiks niin...
Silverstone kyllä pitää saada mukaan.
Tuleeko sinne nyt Silverstone, sais mun puolesta korvata New Yorkin tai Mugello shortin.