Forum - Recent Posts

GeraFI

GeraFI 11.03.2008 in SM-sarja, tallit

Meidän tallin nimi on kamala kankkunen racing.
Kaifos

Kaifos 11.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Joo kyllä 2 kierrosta riittää, kisat on tarpeeks pitkiä kyllä kerkee ohitella. mitkä on sarjan nettisivut?
Ruato

Ruato 11.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Mennään siis kahdella aika-ajokierroksella eteenpäin. Tuo Nurppa on oikeastaan aika hyvä idea! :) Siellä aika-ajoissa ei varmaan kahta kierrosta ajella.. :)
Myyris

Myyris 11.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

joo 1 tai 2 nopeeta jos ei onnaa niin sit ei :D miusta vois norssin laittaa radaksi vaikka kauden päätös kisaksi onhan se senverta legenda :P
Miqqe

Miqqe 11.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Ei liikaa aika-ajokierroksia. Kuinka monessa kisassa lähtöruutu on sanellut maaliintulojärjestyksen?
TehBigBunny

TehBigBunny 11.03.2008 in SM-sarja, tallit

EvoBobber kirjoitti 11.03.2008 06:50:
IIPPONEN kirjoitti 11.03.2008 05:49:
TehBigBunny kirjoitti 10.03.2008 19:26:
kirves kirjoitti 10.03.2008 18:43: Miedän auto nimenomaan mainostaa Tapolan makkaraa :D "ehkä söin, ehkä en"
"Aina ku mä ajan kisaa ja lähtövalot vaihtuu, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin." "Ehkä otin, ehkä en, so not kunhan ajo kulkee!"
Eikös se ole "deja vu"... ainakaan en ole koskaan kuullut puhuttavan "bon voyage:sta"
Kannattaa tutustua Nykäsen Matin lausuntoihin, ne ei aina mee ihan kuin pitäis... ;) "Siellä tornissa kaikki on ihan 'up yours'"
Jep :) __Forza on ihmisen parasta aikaa.__
Draghar

Draghar 11.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Mielestäni 2 kierrosta on hyvä aika-ajoihin, siinä jää varaa virheellekkin. Jos kaksi kierrosta onnistuu sössimään niin siitä voi syyttää vaan itseään, ainakin toivottavasti. Ja Silverstone olisi kyllä hyvä, koska muuten ajetaan kahta erilaista Mugelloa mutta ei ollenkaan Silverstonea, joka on muuten hieno ja haastava rata..
EvoBobber

EvoBobber 11.03.2008 in SM-sarja, tallit

IIPPONEN kirjoitti 11.03.2008 05:49:
kirves kirjoitti 10.03.2008 18:43: Miedän auto nimenomaan mainostaa Tapolan makkaraa :D "ehkä söin, ehkä en"
"Aina ku mä ajan kisaa ja lähtövalot vaihtuu, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin." "Ehkä otin, ehkä en, so not kunhan ajo kulkee!"
Eikös se ole "deja vu"... ainakaan en ole koskaan kuullut puhuttavan "bon voyage:sta"
Kannattaa tutustua Nykäsen Matin lausuntoihin, ne ei aina mee ihan kuin pitäis... ;) "Siellä tornissa kaikki on ihan 'up yours'"
IIPPONEN

IIPPONEN 11.03.2008 in SM-sarja, tallit

Ac3Way

Ac3Way 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

kirves kirjoitti 10.03.2008 21:47:
EvoBobber kirjoitti 10.03.2008 20:43: En kyllä laittais enempää aika-ajokierroksia, tarkoitus on kai kuitenkin ajaa porukalla kisaa eikä yksinään kelloa vastaan?
Mä oon kyllä vähän samaa mieltä. Näkis joskus yllätyksiäkin kärjessä jos joku epäonnistuu ja toinen ei... Jos aika-ajokierroksia lisätään niin mielestäni se on kaksi yritystä ja jos ei niillä sitä aikaa saa niin sitten ei voi mtn. Ps. itse varmaan kuulun sinne ei voi mitään ryhmään :D
Joo samoilla linjoilla ollaan joko nykyisellä yksi nopea kierros tai kaksi nopeaa kierrosta. Itsekin kuulun sinne "hieman" epätasaisiin kuskeihin :D
kurppak

kurppak 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Oisko tiedossa mist sais halvalla live-aikaa? Oma loppuu ensi kuussa ja täytyyhän noi kilipailut loppuun ajaa. Käy vaan toi livetys niin pirusti lompakolle.
Ruato

Ruato 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

knoivari kirjoitti 10.03.2008 20:42: mitkä on sarjan nettisivut?
On vielä vaiheessa. Yritän saada ne huomenna siihen kuntoon, että sinne voi tulla katselemaan.
EvoBobber

EvoBobber 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

En kyllä laittais enempää aika-ajokierroksia, tarkoitus on kai kuitenkin ajaa porukalla kisaa eikä yksinään kelloa vastaan?
knoivari

knoivari 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

mitkä on sarjan nettisivut?
Ruato

Kaifos kirjoitti 10.03.2008 20:28: fos kirjoitti 08.03.2008 08:44: Säännöistä vielä, onko niin että välierien 4parasta jatkaa ajoja finaalissa mutta ketkä ei pääse finaaliin niin niiden ajot on ohi siltä illalta? ois parempi että käytettäs pisteitä esim voittalalle 20 toiselle16 kolmas 14 12 11 10 9 ja niinedellee silleen sais viisitoita kilpailijaa pisteitä ja vois ajaa pisteistä myös sijat 9-16 (myös fiinaalista pudonneet pääsee ajaa pisteistä) Mitä mieltä ootte? Eli olis ykkös (sijat 1-8) ja kakkos (9-16) finaali sekä I että II sarjassa? Kyllähän tuo voisi toimia niin ei sitten aina puolet porukasta tipahda kokonaan pois kuvioista... Siis haloo mennäänkö tämän ehdotelman mukaan????? Vaihto ehtona on myös että aikaajosta 8 parasta finaaliin loput ajaa 9-14 sijoista? sillon on yks lähtö vähemmän mut vois olla vastaavasti aika ajo pitempi???? Miten toiminee nuo hommat käytännössä?? Kannanottoja .
Joo, on sekä 1. että 2. finaali molemmissa sarjoissa. Säädin jo sääntöjä jotka ovat sarjan webbisivuilla, vielä en säätänyt niitä sääntöjä jotka on tuolla ilmoittautumisthreadissa. Pitäisin välierän kisana en pelkkänä aika-ajona -> jokaiselle tulisi ainakin yksi kisa / osakilpailu. Esim. jos osakilpailuun osallistuu vain 9-10 kilpailijaa ja finaaliin menevät ratkaistaisiin aika-ajolla tulisi finallista tippuneille ainoaksi kisaksi 1-2 kilpailijan 2. finaali. Jos ajetaan välierät tulisi kaikille vähintään yksi 5 hengen kisa.
Kaifos

Kaifos 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

fos kirjoitti 08.03.2008 08:44: Säännöistä vielä, onko niin että välierien 4parasta jatkaa ajoja finaalissa mutta ketkä ei pääse finaaliin niin niiden ajot on ohi siltä illalta? ois parempi että käytettäs pisteitä esim voittalalle 20 toiselle16 kolmas 14 12 11 10 9 ja niinedellee silleen sais viisitoita kilpailijaa pisteitä ja vois ajaa pisteistä myös sijat 9-16 (myös fiinaalista pudonneet pääsee ajaa pisteistä) Mitä mieltä ootte? Eli olis ykkös (sijat 1-8) ja kakkos (9-16) finaali sekä I että II sarjassa? Kyllähän tuo voisi toimia niin ei sitten aina puolet porukasta tipahda kokonaan pois kuvioista... Siis haloo mennäänkö tämän ehdotelman mukaan????? Vaihto ehtona on myös että aikaajosta 8 parasta finaaliin loput ajaa 9-14 sijoista? sillon on yks lähtö vähemmän mut vois olla vastaavasti aika ajo pitempi???? Miten toiminee nuo hommat käytännössä?? Kannanottoja .
Ruato

Ruato 10.03.2008 in SM-sarja, tallit

Tässä onkin sitten sun kommentti kuskiesittelyyn.. :)
Ruato

Ruato 10.03.2008 in SM-sarja, tallit

Heh! Olen hahmotellut niitä webbisivuja ja siellä kuskiesittelyssä oli yksi kohta "Kommentit". Olin laittanut siihen itselleni: "So not, kunhan auto kulkee!" :D
Miqqe

Miqqe 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Mun puolesta tilalle voisi heittää jonkun Hopeakivistä.
Ruato

Daysaviour ja cervelinho11 ehdottivat Mugello Shortin korvaamista. Taas huutoäänestystä. :) Eli korvataanko se Silverstonella vai jätetäänkö noin kuin ekassa viestissä on?