Forum - Recent Posts

Splat Number1

Splat Number1 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

a)5 b)8
Ruato

Ruato 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

cervelinho11 kirjoitti 10.03.2008 14:23: Kai nyt enemmän kuin yksi yritys aika-ajoissa? Solidaarisuuden nimissä kaksi olisi mielestäni sopiva. Eihän kierroksella saa edes renkaita lämpimiksi.
Tämäkin käy minulle, eli miten halutaan. Alussa oli ajatuksena, että aika-ajot olisi pidemmät mutta muutettiin sitä yhden kierroksen aika-ajoiksi kun ajateltiin, että on hankalaa säätää tuo järjestys oikeaksi monen kierroksen aika-ajoissa. Mutta jos sen tekee samalla tavalla kuin karsinnoissa, eli viimeisellä kierroksella mennään tosi hiljaa niin eiköhän se saada toimimaan. --> Eli kuinka monta aika-ajokierrosta a) välierissä? b) finaaleissa?
Ruato

Ac3Way kirjoitti 10.03.2008 13:14:
TehBigBunny kirjoitti 10.03.2008 13:05:
IIPPONEN kirjoitti 10.03.2008 12:49: Mielestäni nuo radat missä ei ole varikkoa voisi vaihtaa joihinkin reverse ratoihin kuten maple (pitkä) reverse ja sunset infield reverse. Kerron vain mielipiteeni.
Kannatetaan.
Kuin myös.
Säädetty radat tämän ehdotuksen mukaan.
Ruato

Ac3Way kirjoitti 10.03.2008 14:09: Aika-ajot, välierät ja finaali ajetaan siis samana päiväna, kuinka kauan aikaa menee yhteen osakilpaiiluun?
Finaali about 40 min, välierä about 20 min, aika-ajot about 5 min, jokaiseen väliin about 5min säätöä --> 90min kokonaisuudessaan.
Miqqe

Miqqe 10.03.2008 in Forzaan rahaa..

EvoBobber kirjoitti 10.03.2008 15:11: Ei taida olla... myy autoja AH:ssa?
Periaatteita pitää olla, joten mä hankin rahani ainoastaa kisaamalla! =)
knoivari

knoivari 10.03.2008 in SM-sarja, tallit

ei me kuitenkaa viittitä alkaa mainostaa masan musaa tai siiderii. se vaan tuli mielee.
TehBigBunny

TehBigBunny 10.03.2008 in SM-sarja, tallit

kirves kirjoitti 10.03.2008 18:43: Miedän auto nimenomaan mainostaa Tapolan makkaraa :D "ehkä söin, ehkä en"
"Aina ku mä ajan kisaa ja lähtövalot vaihtuu, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin." "Ehkä otin, ehkä en, so not kunhan ajo kulkee!"
knoivari

joo makkaraahan sieltä tyrkkää.
Northg7

Northg7 10.03.2008 in SM-sarja, tallit

knoivari kirjoitti 10.03.2008 16:30: minä ja kurppak olemme team nykänen. aina pitää haastaa tapola.
Hehe :) Kyseiset julkimot tulivat myös itselleni mieleen. Tapola pikaisen googlauksen jälkeen osoittautui myös irl firmaksi.
knoivari

knoivari 10.03.2008 in SM-sarja, numerolätkät

yritän tehdä mahdollisimman saman näköiset.
knoivari

minä ja kurppak olemme team nykänen. aina pitää haastaa tapola.
Jupe San

Jupe San 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

cervelinho11 kirjoitti 10.03.2008 16:11: Hoohoho 8 kiekkaa cliolla veisi varmaan lähemmäs kolme tuntia, kun r3 luokan autoilla siinä menee vajaa tunti.
Ehkä se oli pikkasen liikaa :D mut 4 kierrosta ois aika sopiva ja yks varikko käynti siihen.. Silverstonesta vois kans ajaa kahta eri versiota "National" ja "Greand Prix".
Walleyedtopi

Walleyedtopi 10.03.2008 in SM-sarja, tallit

Minut ja sisu ardorit voi laittaa tiimikavereiksi II-sarjaan:) nimi on vielä hakusessa.
cervelinho11

cervelinho11 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Hoohoho 8 kiekkaa cliolla veisi varmaan lähemmäs kolme tuntia, kun r3 luokan autoilla siinä menee vajaa tunti.
Jupe San

Jupe San 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Miten olis "Nürburgring Nordschleife"?! Kierroksia 8 ylöspäin..
Miqqe

Miqqe 10.03.2008 in Finnish Drift Alliance

Mä esim. voin laittaa kun ollaan livessä joskus.
cervelinho11

cervelinho11 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Ovaalikisa olisi samantien selvä jos joku saa esim 50metrin kaulan eikä tee virhettä, joten en kannata sitä. Mugello shortin voisi kyllä korvata jollakin muulla. (Mapley reverse?)
EvoBobber

EvoBobber 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Daysavior kirjoitti 10.03.2008 15:12: Muuten hyvä lista mutta miksi Mugello short ja New York mukana? Missä on Silverstone? Mugello short ja New York on täysin turhia ratoja. Niiden tilalle voisi laittaa ovaalin ja lyhyen tai pitkän Silverstonen. Ovaali toisi mielenkiintoisen erikoisuuden kisakalenteriin, koska se vaatii ihan eriluokan taktikointia kuin muut radat. Myös Silverstonen kummatkin versiot on loistavia ratoja, joten olisi sääli jättää kummatkin pois. Myös tuon Suzuka Eastin voisi korvata jollakin test track pätkällä. Ainakin minun mielestä sarja on sitä mielenkiintoisempi, mitä useammalla eri radalla ajettaisiin.
Ovaali on tappavan tylsää vakio Cliolla, testattu on :)
Daysavior

Daysavior 10.03.2008 in SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1

Muuten hyvä lista mutta miksi Mugello short ja New York mukana? Missä on Silverstone? Mugello short ja New York on täysin turhia ratoja. Niiden tilalle voisi laittaa ovaalin ja lyhyen tai pitkän Silverstonen. Ovaali toisi mielenkiintoisen erikoisuuden kisakalenteriin, koska se vaatii ihan eriluokan taktikointia kuin muut radat. Myös Silverstonen kummatkin versiot on loistavia ratoja, joten olisi sääli jättää kummatkin pois. Myös tuon Suzuka Eastin voisi korvata jollakin test track pätkällä. Ainakin minun mielestä sarja on sitä mielenkiintoisempi, mitä useammalla eri radalla ajettaisiin.
EvoBobber

EvoBobber 10.03.2008 in Forzaan rahaa..

Ei taida olla... myy autoja AH:ssa?