Forum - Recent Posts
...
taidan olla tyhmä... mikä auto on ps13?
mikäs nyt on tilanne sarjan suhteen? koska alkaa kisat ja miten ne ajetaan? onko jossain päivitetyt säännöt nähtävillä? ja minkä numeron autooni laitan?
BMW m3 halutaan. vaihdetaan tommy kaira nissaniin. tarvitsen autoa bmw cupissa.. Kiitos!
-Henkka-
Ruato kirjoitti 07.03.2008 20:59:Mä kyllä varautuisin siihen että 2-4 jättää keskenKaifos kirjoitti 07.03.2008 19:25:Mitä tarkoitat miten sarja toimii käytännössä? Säännöissä asioita on toivottavasti riittävän kattavasti kuvattu. Tuosta kilpailijoiden määrästä on ollut säätöä. Aluksi näytti, että sarjaan tulee vain 22-24 kilpailijaa jolloin päätettiin, että I sarjaan tulee 12 kilpailijaa. Karsintojen alunjälkeen ilmoittautumisia tuli yllättävästi lisää niin, että kilpailijoita olikin 30. Nyt on tullut yksi peruutus (yllättävät työkiireet) ja riski on, että niitä tulee 1-2 lisää -> kokonaismäärä 27-28. -> I sarja 14 näillä näkymin.Ruato kirjoitti 07.03.2008 09:17:Siis miten tuo sarja systeemi toimii käytännössä? Nyt pientä selkeyttä asiaan kuka on vastaa?IIPPONEN kirjoitti 07.03.2008 05:41: Kysyisin sitä kun jotkut on livessä puhunu että I-divariin menee 14 ja jotkut 12 nii kuinka monta nyt sinne I-divarin menee?Ainakin 14, mahdollisesti jopa 16. Jos ei siis mitään kisailijakatoa tapahdu II sarjassa heti karsintojen jälkeen niin sitten I sarjassa kilpailee 16. Ilmoitellaan tästä mahd pian.
Kaifos kirjoitti 07.03.2008 19:25:Mitä tarkoitat miten sarja toimii käytännössä? Säännöissä asioita on toivottavasti riittävän kattavasti kuvattu. Tuosta kilpailijoiden määrästä on ollut säätöä. Aluksi näytti, että sarjaan tulee vain 22-24 kilpailijaa jolloin päätettiin, että I sarjaan tulee 12 kilpailijaa. Karsintojen alunjälkeen ilmoittautumisia tuli yllättävästi lisää niin, että kilpailijoita olikin 30. Nyt on tullut yksi peruutus (yllättävät työkiireet) ja riski on, että niitä tulee 1-2 lisää -> kokonaismäärä 27-28. -> I sarja 14 näillä näkymin.Ruato kirjoitti 07.03.2008 09:17:Siis miten tuo sarja systeemi toimii käytännössä? Nyt pientä selkeyttä asiaan kuka on vastaa?IIPPONEN kirjoitti 07.03.2008 05:41: Kysyisin sitä kun jotkut on livessä puhunu että I-divariin menee 14 ja jotkut 12 nii kuinka monta nyt sinne I-divarin menee?Ainakin 14, mahdollisesti jopa 16. Jos ei siis mitään kisailijakatoa tapahdu II sarjassa heti karsintojen jälkeen niin sitten I sarjassa kilpailee 16. Ilmoitellaan tästä mahd pian.
Ei siinä muistaakseni ollut mitään erityistä mainittu. Itse käytän kaikki äänet alle puolenvälin, moottori täysillä ja renkaan äänet about puoliväli.
Ruato kirjoitti 07.03.2008 09:17:Siis miten tuo sarja systeemi toimii käytännössä? Nyt pientä selkeyttä asiaan kuka on vastaa?IIPPONEN kirjoitti 07.03.2008 05:41: Kysyisin sitä kun jotkut on livessä puhunu että I-divariin menee 14 ja jotkut 12 nii kuinka monta nyt sinne I-divarin menee?Ainakin 14, mahdollisesti jopa 16. Jos ei siis mitään kisailijakatoa tapahdu II sarjassa heti karsintojen jälkeen niin sitten I sarjassa kilpailee 16. Ilmoitellaan tästä mahd pian.
Eiköhän löydy TM:n sivuilta...
ilmottele ku on säännöt tiedossa nii voi alkaa rakennella autoa.
Mä tuun messiin ja se a-luokka on aika yleinen joten vois pitää sen s-luokan niin tulee vaihtelua... varsinkin jos ei saa laittaa forza siipiä
Katotaan.. laitetaan se A luokka rajaks? Kyl täs pitää jtn sä'äntöjä viel sopii? Muta sopiiks se A luokka?
-Henkka-
joo mä oon mukana. koska tämmönen alkais?
niin mutta kyl siihen saa jo voimaakin laitta ja ILMAN APUJA :P höhö tosin mulle aivan sama mihin luokkaan :P
Myyris kirjoitti 07.03.2008 13:12: ei nyt nössöillä :Pwanhalla vaan ja s luokkaan :P kyl se taittuu :P vähän haastettakin joskusMä itseasiassa ajattelin kyllä vaan että S-luokkaan voi jo laittaa niin paljon rengasta ja muuta. Autoon voi iskeä kiinni melkein kaiken.
ei nyt nössöillä :Pwanhalla vaan ja s luokkaan :P kyl se taittuu :P vähän haastettakin joskus
Vähän tuntuu kovalta toi S luokka wanhalle Porchelle. Jos jollain uudemmalla Porchella tai wanhalla A-luokassa ( tai joku PI 900)
aijaa :( Nooh, ei voi sitte mitään..
porsche 911 carrera rs vm. 1973
S luokkaan viritetyt on maksimi..
-Henkka-
Ac3Way kirjoitti 07.03.2008 11:27: Tosta peilaamisesta vielä. Tota konstia kun käyttää niin sehän pistää tekstit ja numrot väärinpäin toiselle puolelle. Mutta jos käyttääkin layer groupia ja kopio toiselle puolelle, niin onko sama homma?Jos käytät niitä valmiita "tarroja" (manufacturer decals) niin ne ei peilaannu, mutta jos oot itse tehny logoja niin ne peilaantuu. Layer groupillakin homma kyllä onnistuu, mutta kuvioiden suunta tietysti kääntyy kun siirrät ne puolelta toisella. (eli jos toisella puolella joku viiva nousee edestä taakse, niin toisella puolella se nousee takaa eteenpäin) Teen yleensä itse monimutkaisissa maalauksissa (esim. findrift- autot), että teen ensin toiselle puolelle pohjakuviot ilman logoja ja numeroita (jotka ei saa peilaantua), sitten peilaan ne toiselle puolelle ja lisään logot ja numerot (niistä kannattaa tehdä layer groupit, esim. tuo findrift logo on yksi layer group).