Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Splat Number1 kirjoitti 29.02.2008 18:06: Mun karsinnat menee ensviikon puolelle, ku huomenna oon koko päivän töissä, eikä sunnuntaina oo karsintoja
Eiköhän me saada sunnuntaillekin jonkinlainen karsintä kun kunnolla vingutaan :) .. sopisi mullekkin.
Ruato

Ruato 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

kirves kirjoitti 29.02.2008 17:39: Kovia aikoja ne paukuttaa... Ongelmia ei omassakaan ekassa karsinnassa pahasti ollut, mutta väistelemään vähän jouduin jossa meni oma ja varmaan välissä kaverinkin ajo hieman sekaisin. Voidaan silti ajaa ghostilla aika-ajot ja loput karsinnat mun puolesta. Ens karsinnassa jättäydyn kyllä suosiolla taka-alalle ja lähden sieltä puskemaan sitä kierrosta. Noi ajat on niin hyviä, et paljon pitäs nyt parantaa...oma paras muistaakseni tähän mennessä (oon pari kertaa vasta harjotellu) 1:04.1xx ja se ei riitä vielä kovin ylös. EDIT: Ruato kuhan ehdit niin muokkaatko tuosta noi ajat tonne aloitusviestiin?
Ajetaan ilman ghosteja loppuun asti kun aloitettiin. Ei joudu sitten kukaan eriarvoiseen tilanteeseen. Päivitetty. Sieltähän se yhden tuhannesosan erokin sitten tuli kun sitä naureskeltiin aikaisemmin.. :)
Splat Number1

Splat Number1 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Mun karsinnat menee ensviikon puolelle, ku huomenna oon koko päivän töissä, eikä sunnuntaina oo karsintoja
Jupe San

Jupe San 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Toivottavasti en tipu ulos top 8 joukosta.. Ei kovin hyvin menny tän päivän ajo ku päivällä sain jo 1:03,345..
Mudinski

Mudinski 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Huomenna voitaisiin pitää karsinta kilpailu niin pääsisin kans katsomaan riittääkö vauhti... ennen 15.00 sopisi mule...
IIPPONEN

IIPPONEN 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Eli tulokset nopeus järjestyksessä (tämän päivän karsinta) 1#GeraFi 1:03,162 2#Kaifos 1:03,538 3#TehBigBunny 1:03,723 4#Jupenaattori 1:03,724 5#Iipponen 1:03,998 6#Zetteri 1:04,221 7#Enjia 1:05,335 Bobber unohti lisätä oman aikansa joten hän karsiutui XD
Mudinski

Mudinski 29.02.2008 in SM-sarja, karsinnoista

Ei huomenna olis karsinta kilpailua ennen 15.00 ? Pääsisin testaamaan Renault "Mad-Croc" Clioa...
EvoBobber

EvoBobber 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Ei ajettu ghostina, hyvin tuntui menevän... Aikoja: Enjia 1:05,335 Iipponen 1:03,998 Jupenaattori 1:03,724 Kaifos 1:03,538 TehBigBunny 1:03,723 GeraFi 1:03,162 Zetteri 1:04,221
Northg7

Northg7 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Eilisillan 21:00 karsinnassamme ei minun tietooni tullut kolareita. Lähelläpiti -tilanteita itselleni ei sattunut, pyrin olemaan etäisyyttä toisiin ottava ja oikein ajoittava nopeille kierroksille lähdössä. Ghost -ominaisuus sopii minulle, mikäli päätämme ottaa sen.
Northg7

Northg7 29.02.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Oman viestin deletoiminen? :p
Ruato

Ruato 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Eilen ei menty ghostina. Ongelmia ei kai hirveästi ollut. Kisailijat kommentoikoon..
Northg7

Northg7 29.02.2008 in Virheilmoitukset

Olisiko mahdollista, että tarkoitus foorumilla on estää rekisteröitymättömiä näkemästä keskusteluita ja nyt kyseinen asetus on päinvastoin? __ / ediittiä: Tosin hieman ristiriitaisuutta tähän on siinä, että juuri lähettämäni viestin kuitenkin näen tässä sisäänkirjautuneena. Tämän jälkeen kun klikkaan minne tahansapäin foorumille, esim. keskusteluiden pääsivulle tms., jälleen näyttää forum tyhjää. Hmm.. Tässähän menee itsekin ihan sekaisin kun yrittää väsyneenä pähkäillä :) // lis: selain Firefox 2.0.0.12__
Northg7

Northg7 29.02.2008 in Virheilmoitukset

Olisiko mahdollista, että tarkoitus foorumilla on estää rekisteröitymättömiä näkemästä keskusteluita ja nyt kyseinen asetus on päinvastoin? __ / ediittiä: Tosin hieman ristiriitaisuutta tähän on siinä, että juuri lähettämäni viestin kuitenkin näen tässä sisäänkirjautuneena. Tämän jälkeen kun klikkaan minne tahansapäin foorumille, esim. keskusteluiden pääsivulle tms., jälleen näyttää forum tyhjää. Hmm.. Tässähän menee itsekin ihan sekaisin kun yrittää väsyneenä pähkäillä :)__
TehBigBunny

TehBigBunny 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Splat Number1 kirjoitti 29.02.2008 16:07: Kuinkas noi karsinnat suju? Että tuliko eteen juuri, kun oli vetämässä omaa parasta?
Ghostina mennään, ei voi törmätä, toisiin. Seinään saa kylla ajaa :p //pahoittelen väärää tiatoa.
Splat Number1

Splat Number1 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Kuinkas noi karsinnat suju? Että tuliko eteen juuri, kun oli vetämässä omaa parasta?
Northg7

Northg7 29.02.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Hmm.. jokohan tätä on jossainpäin käsitelty.. Elikkäs keskustelu-alueelle saisiko topicin viereen "new" -linkin, jolla pääsisi ensimmäiseen lukemattomaan uuteen viestiin, tai jotain merkkiä, että ketjuun on tullut uusi lukematon viesti edellisen lukukerran jälkeen. Olisiko tällainen ratkaisu mahdollinen?
ariko

ariko 29.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Toimiiko nyt ;D kiitos neuvosta
Jupe San

Jupe San 29.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Ariko, ota linkistä se "my" pois niin muillekkin näkyy ;) Niin ja kome on maalikin :)
ariko

ariko 29.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Lähes kaikki on itse maalattuja. Täällä julkaistuihin olen aina ilmottanu jos oon kyseisen auton osatanu AH:sta. Enemmän oon myynyt kuin ostanu, esim. tuo "FARO" Porsche meni kaupaksi lukittuna hintaan 500000 Kr. http://www.forzaracingclub.com/fi/photos/1729/
TeroKortelainen

TeroKortelainen 29.02.2008 in SM-Sarja karsinnat, tulosseuranta

Näinhän se on, ettei noilla tuhannesosilla ole merkitystä, ellei juuri satu menemään tarkalle sarjarajan kohdalla. Käytetään luonnollisesti noita Hostin kirjaamia aikoja. Selvitetään tilanne sitten karsintojen päätteksi, jos jää jotain epäselvyyttä sijoitusten oikeellisuuteen.