Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 25.02.2008 in Finnish Drift Alliance

Ensin hutkitaan... Sitten tutkitaan...
Jupe San

Jupe San 25.02.2008 in Finnish Drift Alliance

Aceway, tuu ekaks näyttäytymään, niin sitten sut voidaan laittaa listoille.
Ac3Way

Ac3Way 25.02.2008 in Finnish Drift Alliance

GT: Ac3way Ikä: 20 Lempirata: Sunset Infield Autot: ??? E. Joo, pistin vaan jotain inffoo.
Mudinski

Mudinski 25.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Huono homma AH:sta ostaminen on kun ei pysty zoomaamaan autoa...
m00se79

m00se79 25.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Kaikki maalaukset ite tehtyjä nyt ja jatkossa vaikka tosin tuo logojen metsästys AH:sta kuulostaakin ihan hyvältä idealta...
Mudinski

Mudinski 25.02.2008 in Finnish Drift Alliance

Laitoin tännekin se että sitä Drift-Leijona logoa / autoa EI saa myydä eteenpäin... tämä oli varmaan itsestään selvyys mutta Senioreille mutta Junnuille tiedoksi... Jos myy niin ei hyvä seuraa...
Mudinski

Mudinski 25.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

Onko kukaan ostamassa __ Rock Bandiä __ ?
Blaazi

Blaazi 25.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

Tällä hetkellä: Forza2 Oblivion Guitar Hero 3 Saints Row Call of Duty 2 Guitar Hero 2 Shadowrun Battlefield 2 Hitman Blood Money The Darkness Bioshock LOTR Perfect Dark Zero F.E.A.R. ARCADE: Zuma UNO Hexic HD Track&Field Bejeweled 2 Boom Boom Rocket Mad Tracks Totemball TMNT Carcassonne Yaris Undertow Myydyt/vaihdetut: TDU R6: Vegas Enchanted arms PGR3 MotoGP 06 Fight Night Round 3 Import Tuner Challenge NFS Prostreet Viva Pinata The Outfit Smackdown vs. Raw 07 Tomb Raider Legend King Kong Prey Dead Rising Gears of War Siinä koko historiikki.
TehBigBunny

TehBigBunny 25.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

Tällä hetkellä 75 kpl.
IIPPONEN

IIPPONEN 25.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

#####Foza2 ###CoD 2,3 ja 4 NFS Pro Street NFS MW Import tuner challenge R6 V ###TDU Amped 3 PGR3 #GRAW 1 ja 2 GoW #Cabela's alaskan adventures #Tomb Rider Legend #GH 3 The Godfather PES 6 Pelit joita pelaan on merkitty #
IIPPONEN

IIPPONEN 25.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Uskoisin tietäväni miten tuo evobobberin jellona on tehty ja osaisin tehä saman tapaisen mutta tulisi varmasti paljot rumempi. Ps. Maalaan itse autoni.
Ac3Way

Ac3Way 25.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Yleensä ei ole kauheasti jaksanut panostaa noihin maalauksiin, mutta viime aikoina yrittänyt vähän jotain parempaa väsätä. On tällähetkellä Mitsu FTO TAEIVON maalaukset kesken. On kyllä toi EvoBobberin jellona aivan huikeasti tehty, varmasti komein maalaus mitä nähnyt. Harmi kun Layerit vähän taitaa tommosissa loppua, muuten aika perus auto. Toimii toki upeasti.
EvoBobber

EvoBobber 24.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

TheL44 kirjoitti 24.02.2008 21:57:
FDA:n leijona-autoon upotin noin 13h.
Huomaa kyllä lopputuloksesta että aikaa on käytetty.
Viime aikoina on tullut maalattua niin paljon ettei osaa enää ajaa... :D
TheL44

TheL44 24.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

FDA:n leijona-autoon upotin noin 13h.
Huomaa kyllä lopputuloksesta että aikaa on käytetty.
EvoBobber

EvoBobber 24.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

Forza2 CoD4 Oblivion Mass Effect Skate Crackdown Condemned Jotain uutta pitäis saada, mutta kun ei tiedä mitä ostais... :P
EvoBobber

EvoBobber 24.02.2008 in Maalaatteko itse autonne?

Periaatteessa en ikinä aja vakiovärisellä tai jonkun muun maalaamalla autolla... aikaa menee autosta riippuen 2-25h, tuo 25h tosin on se porsche replica kisaan osallistunut. FDA:n leijona-autoon upotin noin 13h.
Jupe San

Jupe San 24.02.2008 in Finnish Drift Alliance

Sori Number 44.
TheL44

TheL44 24.02.2008 in Finnish Drift Alliance

mun numero on muuten 04.
Miqqe

Miqqe 24.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

Forza 2 ja Test drive unlimited Löytyyhän sitä Nfs Carbonikin, mutta se lähtee vaihtoon GTA:n tullessa.
I tKn I

I tKn I 24.02.2008 in Mitäs hyllystä löytyy ?

-pgr 3 -tdu -forza 2 -saintsrow -call off beaty 4 -nfs carbon -burnout paradise -import tuner challenge [b]ARCADE -track and field -worms -mad tracks -3d golf ja toi iv on pakko hankkii sit kun se tulee coolin mcrae dirt:tiä olen ostamassa /hankkimassa