Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 13.02.2008 in Career

Alusta vedetään kun meni savet ituilleen tarttee availla vähän autoja ja hommata rahaa. Joku 20% ajettu varmaan tähän mennessä yhtään hyvää autoa ei kyllä ole auennut, eikä kisa-bilikoita ( R*-luokkaa) :/
Hookkis

Hookkis 13.02.2008 in Perustetaanko FDCF - Forza Drifting Club of Finland

Mä tein vahingos vääräl pelinimel ton tilin.. Eli oon sama ku toi grazy racer, mut ite pääsen vkl pelailee joten ollaan mukana! Siis jos on ehtiny autoi hankkii, ku peli tulee vast huomen ;) -Henkka-
Jupe San

Jupe San 13.02.2008 in Perustetaanko FDCF - Forza Drifting Club of Finland

Joo, tervetulemast sivuille :) Kilpailuita varmaan pidetään aina sillon ku porukkaa on vaan tarpeeks, nää järjestetyt kisat ei oikein oo toiminu, väkeä liian vähän, ja kyllähän sitä voi driftata ilman kisailuakin ;) Kyllä nyt viikonloppuna jokku kisat järkätään, tai edes jotain tandemia :)
grazy racer

grazy racer 13.02.2008 in Perustetaanko FDCF - Forza Drifting Club of Finland

Itse rekisteröidyin vasta nyt tänne kun forza2 tulee vasta tänään itselleni. Toi drift kisa kuulostaa siistiltä! Olen forza1 driftaillut paljon.. Live aikaa ei vielä ole mutta hankin varmaankin viikonlopuksi. Pääsee liveen driftaamaan ;)
Ac3Way

Ac3Way 12.02.2008 in Ideoita?

Pitäisi FTO:hon pistää kunnon kisa maalit. Toistaiseksi ainut järkevän olen löytänyt "tästä":http://homepage1.nifty.com/en-g/fto/gt300fto.htm. Sekään ei varmaan pelissä ole mikään ihmeellinen, onko jotain ehdotuksia? Päästä kun yrittää kehittää jotain maalausta, unohtuu layer tekniikka kokonaan. Photoshopilla sujuisi kyllä :p E. "Lisä kuva":http://my.reset.jp/~makotaro/car/1999/1999091561009061GT97M16.jpg E2. "Malli nro2":http://www.mitsubishi-fto.net/taeivon/1998/round1/images/img1.jpg
Makau

Makau 12.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

NAKED BALLQ kirjoitti 12.02.2008 13:19: mullakin ei tomi jupen kanssa noi geenit mut kun en oo pyytäny jupee kamuks se tuli kerran samaa lobbyyn mun ja teronkaa ja silloin pyysin sen kamuks mietrin vaat et johtuisko siitä että jos on kamuna niin ei pääse mut jos ei oo niin pääsis???
Toi voi pitää paikkansa. sillon ku ajettii sillee et ariko ei ollu mun kaveri listal nih toimi mut nyt ku sen on ni ei tunnu toimivan.
I tKn I

I tKn I 12.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

no sit se johtuu simpsoneista
Mudinski

Mudinski 12.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Tällä hetkellä kaikkien paitsi Nakedin kanssa olen pystynyt pelaamaan että en tiedä mutta ei johdu frendeistä...
I tKn I

I tKn I 12.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

mullakin ei tomi jupen kanssa noi geenit mut kun en oo pyytäny jupee kamuks se tuli kerran samaa lobbyyn mun ja teronkaa ja silloin pyysin sen kamuks mietrin vaat et johtuisko siitä että jos on kamuna niin ei pääse mut jos ei oo niin pääsis???
Makau

Makau 12.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

ariko kirjoitti 11.02.2008 21:12: Sikäli mielenkiintoista kun se toimii joidenkin kanssa mutta ei kaikkien, tänäänkin olen ajellun livessä, mutta kun Makau pisti inviteä niin en päässyt lobbyyn. Ehkä tää vielä joskus selviää ?!?
Juuh sitä kattelin ettei tainnut sulla se toimia. Mut ollaan me ennen ajeltu samassa lobyssä ja sillee.
ariko

ariko 11.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Sikäli mielenkiintoista kun se toimii joidenkin kanssa mutta ei kaikkien, tänäänkin olen ajellun livessä, mutta kun Makau pisti inviteä niin en päässyt lobbyyn. Ehkä tää vielä joskus selviää ?!?
DiddFIN

DiddFIN 11.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Itselläni on ADSL-modeemina A-Linkin Roadrunner 40, WLAN-routerina Linksysin WRT54G, boksin päässä toinen samanlainen Linksys (WLAN bridgeä varten), kaikki natit ja notit päällä, yhtään porttia en ole avannut Xboxia varten ja hyvin on toiminut. Googlesta löytyy joitakin "vastaavia juttuja Zyxeleistä":http://www.google.fi/search?q=zyxel+xbox, mutta todennäköisesti löytyy vähän joka valmistajalla. Näitä ongelmia on ollut suhteellisen usein, mitä vanhoja Forza-kisoja muistelee. En muista kenellä niitä ongelmia oli, mutta olikohan heilläkin Zyxelit...
Mudinski

Mudinski 11.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Outo homma...
ariko

ariko 11.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

Joo mulla on vissiin sama vika, joidenkin kanssa pääsen pelaamaan mutta suurimman osan kanssa en. ZyXELlin modeemi mullakin on eli voisko vika olla siinä (ei kyllä huvittais hankkia uutta modeemia). Kokeilin eilen noita asetuksien muutoksia tulos oli sama kuin NAKEDilla, vain yhdessä kohdassa toimii edes netti :(
I tKn I

I tKn I 11.02.2008 in Ongelmia Nakedin kanssa..

en pääse mhinkään jos muutan niitä
I tKn I

sitten laitoin full feature en sillonkaan pääsy mihinkään ja nyt taas pääsen kun laitoin normaalin
Mudinski

No sitten joku muu...
I tKn I

kun laitoin none en päässy mhinkään
Mudinski

Ja jos on niin laita takaisin... niin yksinkertaista se on...
Mudinski

Ei se mikään palomuuri ole joku esto vaan...