Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 21.07.2011 in PPPP

"bani ja sfäiski ajeli vähä dirtiä":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=82293
DarkWarjo

DarkWarjo 21.07.2011 in Isku vinkit ;)

vaiski75 wrote: Meinasin kirjoittaa tänne jotain, mutta sitten näin tämän.. Vilttu, mulla on Kirvestä ja hänen hyvin leikkaavaa päätänsä aivan järjetön ikävä! ^Tarvitsen nyt muutaman oluen ja nenäliinoja, ehkä sitten kirjoitan lisää..^
Kyllä, Kirves! heeno mies!
vaiski75

vaiski75 21.07.2011 in Isku vinkit ;)

kirves wrote: 1) Mene kauppaan. 2) Osta useita ruokatarvikkeita, mielellään sellaisia joiden valmistaminen vaatii mahdollisimman paljon vaivaa ja aikaa. 3) Kassalle päästyäsi olet laittanut puhelimesi valmiiksi soittoäänivalikkoon ja vapautat soittoäänen soimaan ja feikkaat puhelun. "Moi äiti" "Ai jaa, no mut mitäs mä sit teen?" "No, kivaa matkaa kuitenkin". 4) Ostoksia maksaessa sanot kassaneidille "Et sä viittis lähtee meille tekee näistä ruokaa, kun mun äidille tuli äkillinen työmatka?" 4.5) Ruoan valmistuessa kirjaudut Xbox Liveen ja Partyyn, kehut kaikille että kohta on maha täynnä ja kassit tyhjät. Vedät ehkä odotellessa jupen kanssa Maplella DORIIIIFFFTTOOOOO ja huudat sitä niin saatanan kovaa. 5) Kotona vilautat bonuskorttia ruokailun jälkeen ja kysyt saisko tällä jotain ekstraa. Eiköhän se näillä lähde ja jos ei niin sitten ranteilla. (Voisit tosin toisaalta katsoa sopivan välin, kertoa emännälle suoraan et oot jo hetken ihmetellyt uskaltaisiko sua vaikka kahville pyytää ja nyt sitten päätit, että uskaltaa.)
Meinasin kirjoittaa tänne jotain, mutta sitten näin tämän.. Vilttu, mulla on Kirvestä ja hänen hyvin leikkaavaa päätänsä aivan järjetön ikävä! ^Tarvitsen nyt muutaman oluen ja nenäliinoja, ehkä sitten kirjoitan lisää..^
Mace

Mace 21.07.2011 in PPPP

Juuri sato vettä, nyt ärsyttävän hiostava ilma...
Tuomo33

Tuomo33 21.07.2011 in Street Legal Racing

I JMM94 I wrote: Tässä versiolle 2.2.1 modi jolla voit liikuttaa konetta eteen, taakse, ylös, alas, oikealle, vasemmalle. Kääntää kulmaan sivu -suunnas, pysty -suunnas. Elikkä Tuomolle etsimänsä jos on vers. 2.2.1. "Modi":http://www.streetlegalmods.com/page.php?al=Realtime-adjustable-engine&highlight=ADJUSTABLE
Tuomo kiittää ja kumartaa.. ^Nostaa olematonta hattuaan^
vaiski75

vaiski75 21.07.2011 in PPPP

FINBULLET wrote: Jänisten naisten saanti !http://pics.kuvaton.com/kuvei/do_you.jpg!
D. Go home ^SE ON TEITIN LUKITTU VAIHTOEHTO^ EI tulla mun tontille pitämään mitään Galluppia, varsinkin kun mulla on yksi projekti vähän vaiheessa.. HUS, menkää kotionne siitä!
Pottae

Pottae 21.07.2011 in PPPP

Namskis. Pitkästä aikaa kiva pelailla Vutis Manageria. Ei täs muuta.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.07.2011 in PPPP

Salamit iskee taivaalta. Työt oli työmaalla ison pressuteltan sisällä siivoomassa kun salama iski siihen. Oli kuulemma hieno valoshow tukiputkissa.
FINBULLET

FINBULLET 21.07.2011 in PPPP

”Kohottakaamme malja naisille. Heidän kanssaan ei voi elää, mutta ei heitä voi tappaakaan ja sanoa sitten naapureille, että he ovat muuttaneet ja elättävät itsensä strippareina.” ~Dr. House
villek00

villek00 21.07.2011 in PPPP

RaabForRehab wrote: No niistähän sä sitten mukavasti....???
Kyl jos tuo kaverin lupaama 200e nyt tulee tilille, kun koitin soittaa kaverille, ja sen puhelin oli jäänyt McDonalds Forumiin, joten nyt pitäis ruveta selvittelemään missäpäin mies itse liikkuu :) Mutta Raab, jos sitä rahaa en saa, juodut odottamaan seuraavaa hetkeä :)
PetuK wrote: Nyt kivasti ilmoitetaan paikalliselle taksiasemalla, nin kivasti tulevat Villeä morjestamaan. Suattaapi niillä pari letquu olla mukana :)
Antaa tulla, tunnen täkäläisiä, ja kuljettelin sukulaisia + yhtä humalaista kaveria, josta kerroin tossa ylempänä :D
PetuK

PetuK 21.07.2011 in PPPP

villek00 wrote: Vihdoinkin kotona.. Koko päivän saanu leikkii taksia :) Tosin ei haittaa, rahaa tullu mukavasti yli 100e verran, ja huomenissa tulee vielä 200e + 2TB kovalevy :)
Nyt kivasti ilmoitetaan paikalliselle taksiasemalla, nin kivasti tulevat Villeä morjestamaan. Suattaapi niillä pari letquu olla mukana :)
Mace

Mace 21.07.2011 in PPPP

MIstähän sais (ostamalla) kaikki tai lähes kaikki Tekniikan Maailman "Mallivuosi" lehdet? Mulla on yks kappale (20E - 05 Mallivuoden 2006 autot) E: Tekniikan Maailman sivuilta saa kaikki normaalit numerot, muttei näitä mallivuosia. Edit2: Siis muutaman Tekniikan Maailma "Automaailma" -lehden löysin Huuto.netistä, mutten ala kyllä sieltä tilaileen, eri myyjiltä yms.. Sitte ku löytää hyvän niin "vain nouto, Espoo" Helvetti ku voi olla vaikeata saada näitä.
Mace

Mace 21.07.2011 in Street Legal Racing

Tässä versiolle 2.2.1 modi jolla voit liikuttaa konetta eteen, taakse, ylös, alas, oikealle, vasemmalle. Kääntää kulmaan sivu -suunnas, pysty -suunnas. Elikkä Tuomolle etsimänsä jos on vers. 2.2.1. "Modi":http://www.streetlegalmods.com/page.php?al=Realtime-adjustable-engine&highlight=ADJUSTABLE
RaabForRehab

RaabForRehab 21.07.2011 in PPPP

villek00 wrote: Vihdoinkin kotona.. Koko päivän saanu leikkii taksia :) Tosin ei haittaa, rahaa tullu mukavasti yli 100e verran, ja huomenissa tulee vielä 200e + 2TB kovalevy :)
No niistähän sä sitten mukavasti....???
Zolvi

Zolvi 21.07.2011 in Street Legal Racing

Tuomo sen koneen saa käännettyä editorin slots napista ja sieltä etsit ylävalikosta moottorin tiedot. Sit muutat moottorin astemäärän 90 -> 0 niin kone menee pitkittäin. Voi olla et juodut säätään koneen etäisyyttä, kaltevuutta ja korkeutta pikkusen samalla. !http://i1135.photobucket.com/albums/m631/Zolvi/SLRR/silwia.jpg?t=1311213404! Tässäkin konehuone alkaa oleen liika täynnä. Pitää siirtää akku takakonttiin.
Finski fani

Finski fani 21.07.2011 in PPPP

Piru ko alko tekee mieli sikaria... Ei mulla muuta... =)
Finski fani

Finski fani 21.07.2011 in Yleinen keskustelu autoista

No eihän siinä sitten mitään. Enemmän saat tilaisuuksia näyttää mistä kana pissii! =)
Mudinski

Mudinski 21.07.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Finski fani wrote: Kyllähän se liikahtaa... =P Äänetkään ei ole hassummat, mutta jos sliipperiä halajaa, niin maltillisempi putki olis paikallaan...
Se on tuntunut herättävän enemmänkin ajatuksia "Mikähän putkiviritteinen amis tuokin on?" :)
Finski fani

Finski fani 21.07.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Kyllähän se liikahtaa... =P Äänetkään ei ole hassummat, mutta jos sliipperiä halajaa, niin maltillisempi putki olis paikallaan...
Mudinski

Mudinski 21.07.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Siinä ihan pieni pätkä... http://s1199.photobucket.com/albums/aa464/MudiMudiMudi/?action=view¤t=SDC11796.mp4 edit: vittu piti muokata.