Forum - Recent Posts
Vaikka et oo puhunukaan, on se linkittäminen olennainen osa sitä puuhaa ;)
07-iron_maiden-the_reincarnation_of_benjamin_breeg
Jimi Hendrix - purple haze
Ei vaan nappaa millään tuo tekno.
Mudinski kirjoitti 09.10.2009 15:44:Emmä mitää mun driftaus "taidoista" oo puhunutkaan.. :P Tod. näkösesti ajan tota fujimi kaidoa huomattavasti enemmän grippinä. On se kyllä vaan herkullisen näkönen rata.AJfin kirjoitti 09.10.2009 15:41: [linkki http://www.xboxlive.fr/view_screen.php?jeu=973&screen=567.jpg] joko jupe tai teemu on ostanut ton? :DEi sinusta AJ ole driftaajaksi ! Opettele linkittään :D Edit: No niin ! Korjasithan sä sen :D
IL3 kirjoitti 09.10.2009 15:34: Se tulee menemään näin: *FinskiFani*: "__kröhm.. Moi, haluisitsä lähtee kahville joskus?__" *Kassatyttö*: "__Mä en juo kahvia__" *FinskiFani*: "__aha.. öö... noh.. mites viin-- tai, unohda koko juttu!!__" *Häipyy kaupasta ovet paukkuen, tippa linssissä ja unohtaa ostokset kassalle* *Palaa hetken kuluttua juosten, nappaa kassan päädystä, jo maksettujen ostostensa joukosta, ainoastaan sixpäkin kainaloonsa, jättäen muut ostokset kauppaan ja häipyy ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään* Kassatyttö: "__No höh, aina ne häipyy ennen ku ehtii sanoo ettei huvita juoda mitään, kunhan harrastettais vaan villiä seksiä..__" Koska, eihän sitä koskaan tiedä ;)paskat. suoraa toimintaa : "kyrpä suuhun ja kirveellä päähän"! ex-kitaransoiton-opettajani joka aikoinaan soitteli sleeppareissa kertoi että noin naisia isketään .ei ole tietoa käyttikö herra lanseeraamaansa menetelmää itse vai ei:)
Vedät samalla lailla kun nuo selostajat tossa videossa, ei voi mennä pieleen
http://www.youtube.com/watch?v=LsMv1wyVOU8&feature=related
DORI DORI DORI DORI DORI DORI DORIFTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
IL3 kirjoitti 09.10.2009 15:42: Eipä toiminu mulla mitenkään.. :/ ? Saan n'kyviin kyllä muut, mutta en just tota sun.. (siis niitä kuvia selaillessa)Sil oli tuo linkki paskana... Ny pitäisi näkyä normaalisti sullakin... Osoitteen perässä oli ] merkki ja se oli liikaa...
AJfin kirjoitti 09.10.2009 15:41: [linkki http://www.xboxlive.fr/view_screen.php?jeu=973&screen=567.jpg] joko jupe tai teemu on ostanut ton? :DEi sinusta AJ ole driftaajaksi ! Opettele linkittään :D Edit: No niin ! Korjasithan sä sen :D
Eipä toiminu mulla mitenkään.. :/ ?
Saan n'kyviin kyllä muut, mutta en just tota sun.. (siis niitä kuvia selaillessa)
" fujimi kaido ":http://www.xboxlive.fr/view_screen.php?jeu=973&screen=567.jpg
joko jupe tai teemu on ostanut ton? :D
Se tulee menemään näin:
*FinskiFani*: "__kröhm.. Moi, haluisitsä lähtee kahville joskus?__"
*Kassatyttö*: "__Mä en juo kahvia__"
*FinskiFani*: "__aha.. öö... noh.. mites viin-- tai, unohda koko juttu!!__"
*Häipyy kaupasta ovet paukkuen, tippa linssissä ja unohtaa ostokset kassalle*
*Palaa hetken kuluttua juosten, nappaa kassan päädystä, jo maksettujen ostostensa joukosta, ainoastaan sixpäkin kainaloonsa, jättäen muut ostokset kauppaan ja häipyy ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään*
Kassatyttö: "__No höh, aina ne häipyy ennen ku ehtii sanoo ettei huvita juoda mitään, kunhan harrastettais vaan villiä seksiä..__"
Koska, eihän sitä koskaan tiedä ;)
Minä aloitan toyotalla jos siitä sitten saisi tuleviin toyotiin jotain halvempia viriosia.. :)
Mudinski kirjoitti 09.10.2009 13:27:Uusi Impreza tosiaan kiinnostas vähäsen. Ja uusi EVO. Mutta katellaan nyt, ja niitä alotusautojahan oli Yaris, Fiesta, Versa, C4, Fit Sport ja.. oli vielä jotain mutta en muista :D Todennäköisesti tulee Fiestaan jotain tuherrettua...IL3 kirjoitti 09.10.2009 13:13: Mites, maalari toverini, minkä auton otatte ensimmäiseksi pensselin alle?Riippuu siitä millä saa aloittaa peli :) Itseäni kiinostaisi maalata tuo uusi Impreza. Myös 135i Coupe ja M5 E60 olisi varmaan ehdokkaita...
MISSAN NICRA !
IL3 kirjoitti 09.10.2009 13:13: Mites, maalari toverini, minkä auton otatte ensimmäiseksi pensselin alle?Riippuu siitä millä saa aloittaa peli :) Itseäni kiinostaisi maalata tuo uusi Impreza. Myös 135i Coupe ja M5 E60 olisi varmaan ehdokkaita...
IL3 kirjoitti 09.10.2009 13:13: Nyt kun noita kaikkia R-luokan autojakin pääsee maalaamaan, niin ihan eri tavalla kyllä kiinnostaa, toisin kuin forza 2:ssa, jossa taisin ajaa R-luokkalaisilla ehkä yhteensä semmoiset 10-15 kertaa/kisaa. Mites, maalari toverini, minkä auton otatte ensimmäiseksi pensselin alle?8kpl Truenoja, Drift maaleilla.. Eihän kerrota Jupelle.. ;D
IL3 kirjoitti 09.10.2009 13:13: Mites, maalari toverini, minkä auton otatte ensimmäiseksi pensselin alle?Taetaa olla Datsun 510 tai Evo 8
IL3 kirjoitti 09.10.2009 13:07:*JUMAAALAAUTA poijjes mu' puutarhasta !*TehBigBunny wrote 10/09/2009 @ 12:12: "Jos mä en olisi näin ujo niin pyytäisin sua treffeille""..ja pian puutarhassa vilisti jo useampikin pieni pupun poikanen." :D
Finski fani kirjoitti 09.10.2009 13:08: http://www.xboxlive.fr/view_screen.php?jeu=973&screen=705.jpg Jos joku vois kertoa mitä tää meinaa. Eli onko Enzo, ja jotkut muut super autot, R-luokassa niin, ettei niillä voi ajaa "normaaleja" autoja vastaan?Vanha U-luokka on poistunut ja autot nousee suoraan R-Luokkiin tarpeeksi viritettäessä.. Eli kisassa voi olla R-luokan rata-autoja ja yksi yliviritetty Trueno, kaikki sulassa sovussa R4-luokassa..
Nyt kun noita kaikkia R-luokan autojakin pääsee maalaamaan, niin ihan eri tavalla kyllä kiinnostaa, toisin kuin forza 2:ssa, jossa taisin ajaa R-luokkalaisilla ehkä yhteensä semmoiset 10-15 kertaa/kisaa.
Mites, maalari toverini, minkä auton otatte ensimmäiseksi pensselin alle?