Forum - Recent Posts

DiddFIN

DiddFIN 03.08.2007 in Aiemmat kilpailuni

Nyt näet Omat kilpailut -sivulta, mihin kilpailuihin olet aiemmin osallistunut. Pääset helposti keskustelemaan kilpailun jälkeen tapahtumista ja tilanteista.
DiddFIN

DiddFIN 03.08.2007 in Uudet autot lisätty

Uudet autot on nyt lisätty. Uusia autoja olivat 3 Nissania, jotka voi ilmaiseksi ladata Xbox Marketplacesta, sekä maksullinen Peugeot 908, joka on ensimmäinen maalattava auto luokassaan. Tässä lisätyt autot: - Nissan Sentra SE-R (2007) - Nissan Altima (2007) - Nissan 350Z (2007) - Peugeot 908 (2007)
DiddFIN

DiddFIN 03.08.2007 in Hyviä demoja

On niitä tullut kokeiltua melkein kaikkia mitkä on vähääkään kiinnostanut, mutta mitään erikoismaininnan arvoista ei ole ollut. Tosin olen testaillut lähinnä niitä pelejä, jotka ovat olleet jo jonkin aikaa kauppojen hyllyissä, kuten FlatOut UC. Voin myös sanoa, että Juiced 2 oli todella iso pettymys. Mitenhän niin surkeasti voi pelejä enää nykypäivänä suunnitellakaan. On ihan käsittämätöntä, että kun on porukkaa, jotka osaa ohjelmoida pelejä, kaikki se aika käytetään tuollaisen sonnan työstämiseen. No, jotta voi tulla edes yksi hyvä peli, täytyy tulla 10 huonoa.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.08.2007 in Hyviä demoja

Mä voin sanoa mikä ei ole hyvä. Juiced 2. MotoGP 07 on aika näyttävän näköinen.
JuhoMika

JuhoMika 03.08.2007 in Hyviä demoja

Kertokaas mitkä marketplacelta ladatut demot on ollu hyviä! Tekis mieli kokeilla jotain...
JuhoMika

JuhoMika 03.08.2007 in Avautumista

djj07 kirjoitti 02.08.2007 21:38:
TehBigBunny kirjoitti 26.07.2007 22:04: Vattu kun korpee. Olen ajellu tossa noita careerista puuttuvia skaboja, ekalla kerralla annoin bottien ajaa kisat pois. Ford GT-40, vanha. HYI seitana millanen vehje. Cobra ... mekein yhtä kauhea. ja lisäksi. Carrera GT, sillä ei sentään ole 'pakko' ajaa mutta kuinka se voi olla noin hirveä :| kun pitäisi olla aivan autojen aatelia. No nyt saa nukuttua paremmin mielin :)
Komppaan. Factory Spec sisältää yllättävän paljon ärsyttäviä autoja ajaa esim. Shelby Cobra, Lotus Exige ja se Porsche millä siinä ajetaan. Itse olen noi kyllä taistellut careerissa ajaen läpi, joskin AIn käänsin helpolle ettei mene hermo.
Jep, varsinki Porsche on niin ..... ajaa!
TehBigBunny

TehBigBunny 02.08.2007 in MSn ratti bugaa.

djj07 kirjoitti 02.08.2007 22:41:
TehBigBunny kirjoitti 02.08.2007 21:52: Ihan samaa täällä, mä olen jo vaihtanut sen kerran. Vien tämänkin takaisin kunhan kerkiän. Se force feedbackin wittuilu ei ole niin paha kun toi satunnainen napin painallus. Ei tosiaan kovin kivaa kun pause menu hyppää silmille online kisassa. Force feedback, kun toimii oikein on asiallinen mutta kyllä se muuten aika lelulta tuntuu jos vaikka vertaa tohon Logitechin MOMO rattiin joka mulla on PC:lle. About saman hintaisia kuitenkin.
Toimiikos tuo vaihto samoin kuin itse konsolin kanssa? Ts. soitat aspaan ja UPSin pojat tulee kipaseen ton vehkeen täältä vai kuinka?
Mulla oli Verkkokaupasta se on mun duunimatkalla joten vein sinne ja postilla tuli uus.
djj07

djj07 02.08.2007 in MSn ratti bugaa.

TehBigBunny kirjoitti 02.08.2007 21:52: Ihan samaa täällä, mä olen jo vaihtanut sen kerran. Vien tämänkin takaisin kunhan kerkiän. Se force feedbackin wittuilu ei ole niin paha kun toi satunnainen napin painallus. Ei tosiaan kovin kivaa kun pause menu hyppää silmille online kisassa. Force feedback, kun toimii oikein on asiallinen mutta kyllä se muuten aika lelulta tuntuu jos vaikka vertaa tohon Logitechin MOMO rattiin joka mulla on PC:lle. About saman hintaisia kuitenkin.
Toimiikos tuo vaihto samoin kuin itse konsolin kanssa? Ts. soitat aspaan ja UPSin pojat tulee kipaseen ton vehkeen täältä vai kuinka?
TehBigBunny

TehBigBunny 02.08.2007 in MSn ratti bugaa.

djj07 kirjoitti 02.08.2007 21:41: Noniin. Tohon MSn rattiin on jääny muutama ikävä pikku bugi tän Forzan kanssa. Ensinnäkin toi ratti alkaa joskus aivan täysin sattuman varasesti vääntää jompaan kumpaan suuntaan, vaikka auto ajais suoralla. Hetken se vääntää kunnes kuuluu "naks" ja vääntö loppuu pelin jatkuessa normaalisti.
djj07

djj07 02.08.2007 in MSn ratti bugaa.

Noniin. Tohon MSn rattiin on jääny muutama ikävä pikku bugi tän Forzan kanssa. Ensinnäkin toi ratti alkaa joskus aivan täysin sattuman varasesti vääntää jompaan kumpaan suuntaan, vaikka auto ajais suoralla. Hetken se vääntää kunnes kuuluu "naks" ja vääntö loppuu pelin jatkuessa normaalisti.
djj07

djj07 02.08.2007 in Avautumista

TehBigBunny kirjoitti 26.07.2007 22:04: Vattu kun korpee. Olen ajellu tossa noita careerista puuttuvia skaboja, ekalla kerralla annoin bottien ajaa kisat pois. Ford GT-40, vanha. HYI seitana millanen vehje. Cobra ... mekein yhtä kauhea. ja lisäksi. Carrera GT, sillä ei sentään ole 'pakko' ajaa mutta kuinka se voi olla noin hirveä :| kun pitäisi olla aivan autojen aatelia. No nyt saa nukuttua paremmin mielin :)
Komppaan. Factory Spec sisältää yllättävän paljon ärsyttäviä autoja ajaa esim. Shelby Cobra, Lotus Exige ja se Porsche millä siinä ajetaan. Itse olen noi kyllä taistellut careerissa ajaen läpi, joskin AIn käänsin helpolle ettei mene hermo.
DiddFIN

DiddFIN 02.08.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Uudet autot tulossa pian. Note to self: Kuvien liittäminen tiettyyn kisaan. DONE
TehBigBunny

TehBigBunny 01.08.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Lisäätkö uudet Nissanit ? Että ne voi lisätä :)
DiddFIN

DiddFIN 31.07.2007 in Kommentoi profiilia

Nyt voit kirjoittaa kommentin myös pelaajan profiiliin.
JuhoMika

JuhoMika 31.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Niin, kyllähän sitä vois myydä jos joskus viittisin käyttää auton maalaamiseen enemmän kun 5 minuuttia :)
DiddFIN

DiddFIN 31.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Voishan sitä varmaan jotain myydä, jos tekis joskus jotain sellasta, mitä joku ehkä vois ostaakin. :)
Blaazi

Blaazi 31.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Yksi S14 mennyt. En oo jaksanu nostella aihetta forza2 sivuilla ni autot ei tee kauppaansa. En ole edes laittanu muuten autoja AH:seen. Sais muuten muukin porukka laittaa jotain autoja myyntiin, hieman huono tarjonta...
DiddFIN

DiddFIN 31.07.2007 in Muutama auto myynnissä

Noh, saitko myytyä? :)
Jaze77

Jaze77 30.07.2007 in Ongelmia live yhteyksissä forzassa.

DiddFIN kirjoitti 30.07.2007 16:49: Live vaatii, että seuraavat portit on avattu: UDP 88 UDP/TCP 3074 Mutta jos olet jo forwardoinut nämä portit oikeaan paikkaan, menee kinkkisemmäksi.
Joo en tiedä jotain kokeilin, joskus toimii joskus ei. Mä vaan pelaan :) Siis eihän mulla oo muitten pelien kans ollu livessä mitään ongelmia.
DiddFIN

DiddFIN 30.07.2007 in Ongelmia live yhteyksissä forzassa.

Live vaatii, että seuraavat portit on avattu: UDP 88 UDP/TCP 3074 Mutta jos olet jo forwardoinut nämä portit oikeaan paikkaan, menee kinkkisemmäksi.