Forum - Recent Posts

Jaze77

Jaze77 30.07.2007 in Ongelmia live yhteyksissä forzassa.

Niin en tosiaan päässyt tohon viime drifting kisaan ja vitutus oli aikamoinen. MsParoniin en näköjään saa yhteyttä sitten millään. Kaikkee oon koittanu säätää, mutta apua ei oo löytyny ongelmaan. Noita NAT juttujahan ne on... Muilla peleillä ei oo mitään ongelmaa ollut. PS: Piti sitten mennä katteleen vauhtiajoihin kuinka oikees elämäs driftataan. Oli muuten hienoja vehkeitä ne GT luokan ajokit. Oli Ferraria, Viperiä, Porchea, DTM Audia ym. Ja kaikki tosiaan täysverisiä kisa vehkeitä... Viperi oli noista kyllä kaikkein nopein värkki selkeesti.
TehBigBunny

TehBigBunny 30.07.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

DiddFIN kirjoitti 30.07.2007 06:24: djj07 toivoi, että sivustolle tulisi gallup, jossa kysellään pelaajille sopivia peliaikoja. Kiitos ehdotuksesta, toive on huomioitu, tällainen on tulossa. Lisää ehdotuksia saa (ja pitää) lähettää. :)
Toi on hyvä sitten jos saa toisen gallupin suosikkiluokasta niin voisi vaikka sopia kisat tietylle päivälle/illalla, vähän niinkuin ajaisi sarjaa.
DiddFIN

DiddFIN 30.07.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

djj07 toivoi, että sivustolle tulisi gallup, jossa kysellään pelaajille sopivia peliaikoja. Kiitos ehdotuksesta, toive on huomioitu, tällainen on tulossa. Lisää ehdotuksia saa (ja pitää) lähettää. :)
DiddFIN

DiddFIN 29.07.2007 in Ilmoitus uudesta kommentista

Nyt saat sähköpostitse ilmoituksen kun joku lähettää profiiliisi, kuvaasi tai kilpailuusi uuden kommentin. Lisäksi saat ilmoituksen aina kun joku osallistuu kilpailuusi tai lähettää sinulle uuden yksityisviestin. Jos et kuitenkaan halua vastaanottaa sivuston lähettämiä ilmoituksia, voit poistaa ne käytöstä oman profiilisi muokkaussivulla. EDIT: Nyt mukana myös profiilien kommentointi.
DiddFIN

DiddFIN 28.07.2007 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

djj07 kirjoitti 23.07.2007 23:05: Pienempi asia, eli kun laitoin vuoden 2006 Z06:n mun autolistaan niin sen tietoihin tuli vuosimalliksi 2002. Tuossa lienee joku pikku viba.
Nyt autojen lisäys ja päivitys on korjattu ja päivitetty. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 28.07.2007 in Oma autosi

Maailman tylsimmällä autolla? Opel Astralla.
TehBigBunny

TehBigBunny 28.07.2007 in Autopelien seuraava aste

Tai vastaavasti Roomassa Amis-Corollalla
DiddFIN

DiddFIN 28.07.2007 in Autopelien seuraava aste

Nyt kun melkein maailman jokaisesta tienpätkästä löytyy sateellittikuvaa ja/tai karttainformaatiota (mm. GPS-laitteita varten), koskahan tulee peli, jossa on mallinnettu kaikki maailman tiet? Teknisestihän tämä ei olisi järinkään mahdoton juttu: lyödään tiedatat sisään, tehdään hässäkkä, joka analysoi satelliittikuvista vesistöjen, metsien ja mm. talojen paikat. Satelliittikuvista varmasti erottaa esim. asvaltti- ja sorapätkät. Sitten tietokone luo maisemat "vähän sinne päin". Itseäni ei ainakaan haittaisi, jos talot eivät näyttäisi oikealta, kunhan ne olisivat oikeilla paikoillaan. Olisi aika hurjaa pistellä menemään Gallardolla Korsossa. :P
JuhoMika

JuhoMika 28.07.2007 in Teho vs. pito

Itsekin panostan liikaa pitoon. Esimerkiksi alitehoinen Corvette C5 johon ostin vain uudet renkaat = suorilla jään jalkoihin joskus jopa B-tason kauppa kasseille...
DiddFIN

DiddFIN 27.07.2007 in Oma autosi

"Autotallista" löytyy -03 Corolla ja -06 Jetta. Harmi, ettei Forzassa ole kumpaakaan noista autoista.
smuu

smuu 27.07.2007 in Oma autosi

Millaisilla pirsseillä te pelaajat ajelette irl? Itse ajelen jos jollakin kotterolla riippuen päivästä ja mielialasta.
DiddFIN

DiddFIN 27.07.2007 in Stuntman Ignition

Stuntman Ignition näytti screenshoteissa niin hauskalta, mutta auta armias kun latasin demon ja painoin pedaalia ensimmäisen kerran, niin karu totuus selvisi. Odotin, että tässä autopelissä olisi ollut jotain erilaista, mutta samaa keskinkertaista arcade-kaahailua uusilla ja ärsyttävämmillä mausteilla.
DiddFIN

DiddFIN 27.07.2007 in Mitä muuta pelaat?

smuu kirjoitti 26.07.2007 07:10: En ole ikinä mitään peliä xbox 360:lla pelannut näin paljon kuin tätä.
Itse en ole pelannut mitään peliä niin paljon kuin Forzaa, millään alustalla, vaikka mm. GTA 3:sta, Vice Cityä ja varsinkin San Andreasia on tullut mätettyä paljon. Ja silti en ole vielä Forzaan kyllästynyt, mikä tapahtuu useimpien pelien kohdalla parissa viikossa. Sehän kielii vain, että jossain on onnistuttu.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.07.2007 in Avautumista

Vattu kun korpee. Olen ajellu tossa noita careerista puuttuvia skaboja, ekalla kerralla annoin bottien ajaa kisat pois. Ford GT-40, vanha. HYI seitana millanen vehje. Cobra ... mekein yhtä kauhea. ja lisäksi. Carrera GT, sillä ei sentään ole 'pakko' ajaa mutta kuinka se voi olla noin hirveä :| kun pitäisi olla aivan autojen aatelia. No nyt saa nukuttua paremmin mielin :)
TehBigBunny

TehBigBunny 26.07.2007 in Career, Class ja Performance Index

Mä ajoin niitä yleensä about samalla PI:llä kuin paras auto mukana. Nyt on tullu ajettua uusiksi paremmilla autoilla.
DiddFIN

DiddFIN 26.07.2007 in Career, Class ja Performance Index

Useimmat uran kisoista ei ole kovin rajattuja, mukaan pääsee lähes millä tahansa autolla ja auto saa olla melkein missä tahansa luokassa. Miten ajatte career-kisoja, ajatteko aina korkeintaan yhtä tehokkaalla autolla kuin AI-osallistujien parhaalla vai upgreidaatteko autoa täysin vapaasti? Itse ainakin huomasin heti alussa, että kiinnostus voi pian lopahtaa jos aina lähtee kisaan tehokkaimmalla autolla ja voittaminen on lähinnä omasta kärsivällisyydestä kiinni. Nyt olen pysyttäytynyt siellä kärkituntumassa viritysten kanssa, että kisoissa olisi edes vähän jotain haastetta...
tervisxxx

tervisxxx 26.07.2007 in Jumittumista

Jep, tälläkertaa pääsin 22 kierrosta samaa kisaa ja kone jumiin. Alkaa olemaan kohta kurvit hallussa. Vähän pidempi endurance kun on nyt saanut ajaa jo 47 kierrosta ja vielä on ainakin 25 jäljellä.
smuu

smuu 26.07.2007 in Mitä muuta pelaat?

Itse en myöskään kovin montaa xbox 360 peliä pelaile. Odottelen kyllä uutta nhl:ää, mutta muut pelit mitä tällähetkellä löytyvät ovat selvästi jääneet Forzan varjoon. En ole ikinä mitään peliä xbox 360:lla pelannut näin paljon kuin tätä. Ainut mikä on lähellä ajallisesti on Pes6, mutta xbox360 versio tuli hiukan keskeneräisenä kauppojen hyllyille ja odotankin PES2008. Tietokoneella pelailen Eastside Hockey Manageria ja Football Manageria. Joskus jotain autopelejä, kuten R-Factoria.
DiddFIN

DiddFIN 26.07.2007 in Mitä muuta pelaat?

Civilizaationeita on tullut hakattua 1:stä asti, loistopelejä. Harmi vain, että ne käy pidemmän päälle hieman tylsäksi, kun samat jutut alkaa toistumaan pelistä toiseen. Ja se on todella harmi, että Civejä pelatessa yöunet käyvät todella vähäisiksi: "vielä yksi vuoro, vielä yksi...". Tosin sama efekti on Forzan kanssa - itse hokee "vielä yksi kisa..." kun samaan aikaan englantilaiset hokee "just one more race..."
TehBigBunny

TehBigBunny 25.07.2007 in Mitä muuta pelaat?

Aika vähässä on noi 360 pelit jota on tullu hakattua enemmän. PC puolella Civilization 4:ää tuli pelailtua aika paljon.