tuli säädettyä jotain ja poistelin kuvia... Tässä nää nyt uudestaan. Sorry vaan kaikille...
Niinkuin Teemu sanoi, räjäyttää silmät, ei tajuntaa.
:D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Niinkuin Teemu sanoi, räjäyttää silmät, ei tajuntaa.
:D