TehBigBunny 16v muokattu 16v Ei ole hieno auto tämä. On Upea Auto. // ja tämä saa olla muös musta tai valkoinen
Kommentit 7 kommenttia
vaikka tykkäänki ferrareista, niin tässä kuvasa itken vähän verta :/
No mitäh! =D
Testarossa kuuluu olla punainen!
Johan sen kertoo nimikin!
Ei ole hieno auto tämä.
On Upea Auto.
// ja tämä saa olla muös musta tai valkoinen
Tämä auto kuuluu olla VALKOINEN, kysykää vaikka "Sonny" Crockettilta tai "Rico" Tubbsilta.
Jos Ferrari ei ole punainen niin silloin se ei ole Ferrari.
Mutta maisemat on nätit.