teemu1337 16v Vaaleni ihan törkeästi knu laitoin tänne :( Boxilla kuvassa ei näy kuin tuo valaistu alue ja nuo ikkunat(?) tuolla taustalla.
ilu86 16v Taitaa olla sulla tv:ssä tai näytössä (millä nyt pelaatkin Forzaa) kuva-asetukset persiillään. Muuten kyllä tyylikäs kuva.
Kommentit 3 kommenttia
Vaaleni ihan törkeästi knu laitoin tänne :( Boxilla kuvassa ei näy kuin tuo valaistu alue ja nuo ikkunat(?) tuolla taustalla.
Taitaa olla sulla tv:ssä tai näytössä (millä nyt pelaatkin Forzaa) kuva-asetukset persiillään. Muuten kyllä tyylikäs kuva.
Jos boksi on HDMI:llä kiinni niin siinä korostuu musta/kontrastit aika vahvasti.