m00se79 16v Omaa juu.. Perustuu tähän [linkki http://www.teamgvr.com/gallery.cfm] En oo täysin tyytyväinen tohon konepeltiin...
Kommentit 2 kommenttia
Toimii. Kiva design ja hyvä sijoittelu. Omaa tuotantoa?
Omaa juu.. Perustuu tähän [linkki http://www.teamgvr.com/gallery.cfm] En oo täysin tyytyväinen tohon konepeltiin...