m00se79 16v Logo on komia ja ainoa oikia ;) ...ei noi seuralogot mun mielestä silti oikeen istu autoihin :(
Kommentit 6 kommenttia
Eihän tossa oo FC Kolinan logoa???
No LOL joku hifk!!
Ups.
No LOL joku jääkiekko!
Logo on komia ja ainoa oikia ;) ...ei noi seuralogot mun mielestä silti oikeen istu autoihin :(
Hirveltä järkipuhetta ^