Storessa voi pyöritellä autoa ihan vapaasti ;)
Kovin yksinkertainenhan toi design on, mutta hinta tulee ehkä lähinnä tuosta sommitteluvaivasta ja logojen teosta :D
Tuli tehtyä toi niin isona, ettei ihan hirveästi edes pysty pienentämään. Toki tosta pienemmäks saa, mutta ihan miniksi ei. Sama homma VOLK:in logon kanssa. Ja molemmat logot tulee siihen mun replika R32 GT-R:ään, mitä parhaillani työstän, ja pienenä :D
Oliko mun tarkotus saada siitä toisesta track attackista palkinto auto? Vai jatkuko auton työstö seuraavaan kisaan? Jos rojekti on siirretty seuraavaan kisaan tai peruttu , niin ei sitten mitään.
Tämmösen supran voisin kyllä ostaa jonkin värisenä jos myyt vielä lisää.
Kommentit 7 kommenttia
Vielä neljäs kuva kyljestä, kiitos :) Hinta kohdillaan kyllä.
Storessa voi pyöritellä autoa ihan vapaasti ;) Kovin yksinkertainenhan toi design on, mutta hinta tulee ehkä lähinnä tuosta sommitteluvaivasta ja logojen teosta :D
Kipinkapin hakemaan oma pois!
Niin meinaan että vähempikin ois riittäny kun tosiaan sitä voi siellä storessa pyöritellä :D
Anteeksi.
Teit sitten ite ton rays logon, se mun logo ois ollu ihan hirvee, ei se noin isona ois käyny mihinkään. Hieno on, pitää käydä vilkasemassa :)
Tuli tehtyä toi niin isona, ettei ihan hirveästi edes pysty pienentämään. Toki tosta pienemmäks saa, mutta ihan miniksi ei. Sama homma VOLK:in logon kanssa. Ja molemmat logot tulee siihen mun replika R32 GT-R:ään, mitä parhaillani työstän, ja pienenä :D
Oliko mun tarkotus saada siitä toisesta track attackista palkinto auto? Vai jatkuko auton työstö seuraavaan kisaan? Jos rojekti on siirretty seuraavaan kisaan tai peruttu , niin ei sitten mitään.
Tämmösen supran voisin kyllä ostaa jonkin värisenä jos myyt vielä lisää.