Oli tunteet korkealla kun ajeltiin stocki autoilla. Tuli ihmeteltyä taustapeiliä, että mitä vittua siellä takana tapahtuu.
hyvät skabat oli! kiitokset Zapekille
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 1 kommentti
hyvät skabat oli! kiitokset Zapekille