Schimanski76 16v Puihin on asennettu tuollaiset kivat suojat runkoihin. Ei pääse Bunny tai Väiski järsimään niitä nälissään.
vaiski75 16v [linkki http://www.forzaracingclub.com/pics/photos/3/3/3/1/3331/3331_full.jpg]Tätä minä ajoin takaa[/linkki] Parhaimman näköisiä maalauksia mitä olen koskaan kopioinut ja nyt voisi vielä saada siitä paremman, uudemman pelin ja kehityksen myötä..
Finski fani 16v Frendillä onkin muuten tollanen Civic coupe. Niitä ei sen mukaan ookkaan Suomessa kuin muutama(?) Mut joo hienot oli noi maalitkin.
Kommentit 8 kommenttia
Onks tää niit kuvii et ''when u c it u will shit brix''?
Toi näyttää joltain vihaselta ukolta toi keltanen Dunlop tolppa.
Pentti Matikainen.
Dunlop logo "aidan" takana Saisinko nyt porkkanan?
Puihin on asennettu tuollaiset kivat suojat runkoihin. Ei pääse Bunny tai Väiski järsimään niitä nälissään.
[linkki http://www.forzaracingclub.com/pics/photos/3/3/3/1/3331/3331_full.jpg]Tätä minä ajoin takaa[/linkki]
Parhaimman näköisiä maalauksia mitä olen koskaan kopioinut ja nyt voisi vielä saada siitä paremman, uudemman pelin ja kehityksen myötä..
Frendillä onkin muuten tollanen Civic coupe. Niitä ei sen mukaan ookkaan Suomessa kuin muutama(?) Mut joo hienot oli noi maalitkin.