IIPPONEN 16v Onhan ne [linkki http://www.forzaracingclub.com/pics/photos/3/3/4/1/3341/3341_full.jpg] valot [/linkki] ollu fm kakkosessakin :D
Kommentit 5 kommenttia
valot autossa??!!!!!??
juu no ei ne oikeesti oo päällä. näyttää vaan
Onhan ne [linkki http://www.forzaracingclub.com/pics/photos/3/3/4/1/3341/3341_full.jpg] valot [/linkki] ollu fm kakkosessakin :D
Tosi siisti kuva! :o