tänään on ollu vähän tällänen päivä
uuu... aika toksiksen näköinen mitsu.
Tosi nätti!
Kyllä! Ja myös jotenkin aina napsahtaa kovin kun on siipikin maalattu.
Taidekuva
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
uuu... aika toksiksen näköinen mitsu.
Tosi nätti!
Kyllä! Ja myös jotenkin aina napsahtaa kovin kun on siipikin maalattu.
Taidekuva