Kuvat #10386

Old skool porkke


Kommentit 3 kommenttia

IL3

Tää on räyheä! Pakkohankinta, kunhan tulee kyseinen auto hankittua ja siihen on säädöt saatavilla!

AJfin

Voin mä tän sulle myydä omalla numerolla ja GT:llä :)

IL3

Kiitos, se ois jees! Nyt vaan pitänee lopetella Livet tältä illalta, mut pistäs infoa, niin hommaan varmasti itselleni tän, vaikka en ens viikolla!

Tulee töissä käytettyä DeWalttia päivittäin, niin on melkein tunnearvoa :D