Kyä tää on valmis ny!
Ja onhan se myös tosi siisti! Huippu kuvakin. Ja vanne valintakin täys 10:)
Tämä on hieno. Muutkin värit toimii hyvin.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Ja onhan se myös tosi siisti! Huippu kuvakin. Ja vanne valintakin täys 10:)
Tämä on hieno. Muutkin värit toimii hyvin.