Hookkis 16v Löytyy miun storefrontista.. Tosin siinä versiossa martinin logo on konepellin etuosassa.. Laitan huomenna ton "päivitetyn" version.
Kommentit 7 kommenttia
Rumasta autosta tulee ihan kiva auto. Jos löytyy storefrontilta niin mie otan.
kuin myös...
Tuo oo rumaa autoa nähnykkää. Kaikkia Alfa Romeot on hianoja!
hmm... niin kai se alfa kuskina on pakko myöntää ;)
Nyt on kyllä hieno. Martiinivärit sopii mihin vaan :D
Hieno on,ostan toki. :)
Löytyy miun storefrontista.. Tosin siinä versiossa martinin logo on konepellin etuosassa.. Laitan huomenna ton "päivitetyn" version.