zapekk 16v OOOOOI Ootte antanu neljä tähteä kiitos. On niiiiiiiin ihanaa nähdä noita tähtiä mitä ootte mulle kivasti taivaalta hakenu. Natsit ei hakenu tähtii ne ei ylttänyt.
Kommentit 3 kommenttia
Hyvä autovalinta ;)
Kiva kuva kuva, kuva. Oli kuva kiva kiva, kiva. Kivakuva kivakuva!
OOOOOI Ootte antanu neljä tähteä kiitos. On niiiiiiiin ihanaa nähdä noita tähtiä mitä ootte mulle kivasti taivaalta hakenu. Natsit ei hakenu tähtii ne ei ylttänyt.