Kuvat #10748

FRC Pensselisetä 09


Kommentit 7 kommenttia

zapekk

Ei kyllä pärjää mutta en pärjää minäkään noille supermaalareille.

atomimato

murmur Ei pärjääkkään, mutta laitoin sen jos vaikka arvonnassa onnistais.

IIPPONEN

Sopii väiskin komentti kuvakkeeseensa ;) Arvonta on pienelle mustalle väiskille.... NIIIN!!!

atomimato

zapekk wrote: Ei kyllä pärjää mutta en pärjää minäkään noille supermaalareille.

Ei niin:P 3.