IIPPONEN 16v Sopii väiskin komentti kuvakkeeseensa ;) Arvonta on pienelle mustalle väiskille.... NIIIN!!!
atomimato 16v zapekk wrote: Ei kyllä pärjää mutta en pärjää minäkään noille supermaalareille. Ei niin:P 3.
Kommentit 7 kommenttia
Ei kyllä pärjää mutta en pärjää minäkään noille supermaalareille.
murmur Ei pärjääkkään, mutta laitoin sen jos vaikka arvonnassa onnistais.
Siks varmaa itekki osallistuin.
Menkää pois, arvonta on minulle..
Sopii väiskin komentti kuvakkeeseensa ;) Arvonta on pienelle mustalle väiskille.... NIIIN!!!
Arvotaan yksi Väiski ja yksi lisä-Väiski.
Ei niin:P 3.