Kuvat #10750
No nyt se taitaa olla valmis. Jos tämä ketään teistä lämmittää niin löytyy storefrontista 10k ja kyllä löytyy tunetkin mutta sen teette varmaankin itse mutta voittehan kuitenkin kokeilla. Mielipiteitä.Tämä on uudempi versio vanha poistettu.
Kommentit 14 kommenttia
Ei mikää kummonen.. "Pitkä prokkis"
Joo lyhyt ja pieni.
Carbonit on tehty vähän huonosti... Ikävästi pistää silmään:(
Kuidut ostettu halvalla hong kongissa ;)
Jos kerran storefrontissa, niin Zapekk on ihan itse ne tehnyt. Propsit sitä!
Toi HKS:n logo näyttää kyllä aika suoralta kopiolta siitä mun tekemästä..
So ?
Jos on SF:ssa niin ihan itse Zapekk sen on vääntänyt.
Lättyyn vaan! ihan armotta! Heti!!
Ja toi Yokohama näyttää lähes mun tekemältä! Pe*kele sentään! :D
Ja tää kuva on otettu mun omistamassa paikassa.
Kuvattu mun omistamille biteille !
LOLZ... ihan sama... en kyllä mitenkää "vihamielisesti" tota edellistä kommentia ilmaissu.
parempi vissiinkin pitää turpansa kiinni...
^heh, vitsit vitsinä :) Eiköhän kaikki huomannu tuon kyseisen logon yhdenmukaisuuden sinun tekemääsi. Mutta "ei logo/t autoa tee, kokonaisuus ratkaisee", kuten kerran eräs vanha viisas ILE kirjoitti eräällä frc-sivustolla. Taisi olla tämä kerta :D
Ja se sun omistama paikka on MUN omistamassa virtuoosibittiavaruudessa...