Kuvat #10750

No nyt se taitaa olla valmis. Jos tämä ketään teistä lämmittää niin löytyy storefrontista 10k ja kyllä löytyy tunetkin mutta sen teette varmaankin itse mutta voittehan kuitenkin kokeilla. Mielipiteitä.Tämä on uudempi versio vanha poistettu.

zapekk

· Forza Motorsport 3 · 2003 Lexus IS300


Kommentit 14 kommenttia

Hookkis

Jos kerran storefrontissa, niin Zapekk on ihan itse ne tehnyt. Propsit sitä!

AJfin

Toi HKS:n logo näyttää kyllä aika suoralta kopiolta siitä mun tekemästä..

IL3

Ja toi Yokohama näyttää lähes mun tekemältä! Pe*kele sentään! :D

AJfin muokattu 16v

LOLZ... ihan sama... en kyllä mitenkää "vihamielisesti" tota edellistä kommentia ilmaissu.

parempi vissiinkin pitää turpansa kiinni...

IL3

^heh, vitsit vitsinä :) Eiköhän kaikki huomannu tuon kyseisen logon yhdenmukaisuuden sinun tekemääsi. Mutta "ei logo/t autoa tee, kokonaisuus ratkaisee", kuten kerran eräs vanha viisas ILE kirjoitti eräällä frc-sivustolla. Taisi olla tämä kerta :D

atomimato

I Rabbit X3 FIN wrote: Ja tää kuva on otettu mun omistamassa paikassa.

Ja se sun omistama paikka on MUN omistamassa virtuoosibittiavaruudessa...