Kuvat #10759

project.

AJfin

· Forza Motorsport 3


Kommentit 5 kommenttia

IL3

Hyvältä vaikuttaa. Tebs ei tainnut olla halukas logo-vaihtoon, mutta mites AJ, Vaihdatko ton Apexi logon esim. Johonkin mun SF:sta löytyvään? (Voisi molemmat käyttää täysin vapaasti omissa maaleissaan, muttei myytäisi toistemme logoja SF:ssa) Ei vaan jotenkin jaksa väsätä nyt logoja ku tuli tohon Ken&Mary Skylleen väkerrettyä just se 'bout 25 logoa yhtä soittoa :D

tepilobium

kyllähän minä vaihdan mutta laitappa ensin tuota kaveri pyyntöö niin sitten tuota voit sannoo että tuota sie oot tuota SUUAANU!

AJfin muokattu 16v

Pistä ile viestiä ku oot seuraavan kerran livessä. Voidaan vaihtaa jotain muitakin logoja jos tarvit.