Sija 151 maplella ajalla 1:44.257 E-luokka Mun storefrontilla myynnissä.
Paska kuva.
on mutta auto hyvä ajaa... päihitin sun mapleajan yli sekunnilla :P
Opettelisti ajaa, väärät maalit ensinnäkin ja toiseks vitun rumat maalit.
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
Paska kuva.
on mutta auto hyvä ajaa... päihitin sun mapleajan yli sekunnilla :P
Opettelisti ajaa, väärät maalit ensinnäkin ja toiseks vitun rumat maalit.