Huomasitko maailmanpyörän?
Juu
mä olenkin käynyt tuolla maailmanpyörän vieressä... :D näyttää pitkää nenää
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Juu
mä olenkin käynyt tuolla maailmanpyörän vieressä... :D näyttää pitkää nenää