J Dallas Q 16v hieno on ! itekkin tein saman kaltaiset mutta en jaksanu vääntää tota abu shabi, mikä onkaan juttua. olis voinu kyllä ottaa silti kuvan radalla :/
Kommentit 2 kommenttia
hieno on ! itekkin tein saman kaltaiset mutta en jaksanu vääntää tota abu shabi, mikä onkaan juttua. olis voinu kyllä ottaa silti kuvan radalla :/
huh! Tässä on kyllä nähty jo vaivaa, on tosi komee!!