hyvä kuva!
+1
hieno kuva, mikähän kärryn malli on?
Se on wanha skyline :D
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 4 kommenttia
hyvä kuva!
+1
hieno kuva, mikähän kärryn malli on?
Se on wanha skyline :D