Tän päivän kisat inspiksenä Vol.2
Omnomnom. Überhieno kuva.
Ja mun SF:sta pitäisi löytyä maaleja "sopulihintaan" tähän kyseiseen autoon ;)
Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.
Kommentit 2 kommenttia
Omnomnom. Überhieno kuva.
Ja mun SF:sta pitäisi löytyä maaleja "sopulihintaan" tähän kyseiseen autoon ;)