jasamy 16v upea! tosin itsekkin tykkäisin enemmän jos hiilaria olisi vähemmän niin olisi cliinimpi kokonaisuus
Latetzki 16v muokattu 16v Pieniä kauneusvirheitä kyllä huomaan ainakin minä karbonissa. Mut ihan hieno.
teemu1337 16v Latetzki wrote: Pieniä kauneusvirheitä kyllä huomaan ainakin minä karbonissa. Mut ihan hieno. Näkisitpä mun karbonit oikeessa valaistuksessa...
Pottae 16v Minun karponi.. Niin unohdin lisätä ekaan viestiini, että muuten hyvältä näyttää mutta tuo carboni pistää ikävästi simmuun..
Kommentit 12 kommenttia
ouu naijs, ihan karboniittia
Miksi sitä karpalonia pitää laittaa joka paikkaan?
se on kevyttä :D tulee helmat kevyemmiks ku laittaa karbonitarraa niihin
Mun mielestä ainakin helvetin hyvän näkönen kokonaisuus!
Tää on kyl hieno :P
+1
upea! tosin itsekkin tykkäisin enemmän jos hiilaria olisi vähemmän niin olisi cliinimpi kokonaisuus
Hieno. Voimakkaan näköinen auto.
Pieniä kauneusvirheitä kyllä huomaan ainakin minä karbonissa. Mut ihan hieno.
Näkisitpä mun karbonit oikeessa valaistuksessa...
Minun karponi..
Niin unohdin lisätä ekaan viestiini, että muuten hyvältä näyttää mutta tuo carboni pistää ikävästi simmuun..
Kiitos kiitos mutta kyllä tuossa etulokarin karpiniitissä on jotain vikaa.