Kuvat #11445

Uusi luistin ja uudet maalit.

zapekk

· Forza Motorsport 3 · 2000 Nissan Top Secret D1-Spec S15


Kommentit 12 kommenttia

J4mme

se on kevyttä :D tulee helmat kevyemmiks ku laittaa karbonitarraa niihin

teemu1337

hookkis112 wrote: Mun mielestä ainakin helvetin hyvän näkönen kokonaisuus!

+1

jasamy

upea! tosin itsekkin tykkäisin enemmän jos hiilaria olisi vähemmän niin olisi cliinimpi kokonaisuus

Latetzki muokattu 16v

Pieniä kauneusvirheitä kyllä huomaan ainakin minä karbonissa. Mut ihan hieno.

teemu1337

Latetzki wrote: Pieniä kauneusvirheitä kyllä huomaan ainakin minä karbonissa. Mut ihan hieno.

Näkisitpä mun karbonit oikeessa valaistuksessa...

Pottae

Minun karponi..

Niin unohdin lisätä ekaan viestiini, että muuten hyvältä näyttää mutta tuo carboni pistää ikävästi simmuun..

zapekk

Kiitos kiitos mutta kyllä tuossa etulokarin karpiniitissä on jotain vikaa.